ciroen 2 pk'tje, lelijk eendje???

Ik stel voor dat je je alleen mengt in een discussie waar je het fijne van weet stefan. Als jij tevreden bent over peter is dat hartstikke fijn, dat je hem aanprijst kan wat mij betreft ook prima. Webshops die worden besproken door anderen dan de eigenaar worden ook de kop ingedrukt, omdat we geen winkelbesprekingen willen hebben. Winkels die ter sprake worden gebracht of aangeprezen worden door de eigenaar zelf worden de kop ingedrukt, omdat we een onafhankelijk forum willen zijn en er wat dat betreft geen aanziens des persoons is. Voor aanprijzen hebben we mooie baqnners en een speciaal deel op het forum. Lijkt me juist heel eerlijk, en ik ben dan ook erg blij dat peter de mensen hier op het forum wil helpen, soms door hun bodies te spuiten, en ook door een how-to te schrijven.

Einde discussie.

inderdaad jongens, laat ons er over ophouden, elk heeft zijn "visie" en ik ben niet graag het middelpunt van een discussie.
ik toon gewoon wat ik doe en daarmee is de kous af!
elk heeft daarop zijn mening, hetgeen eerlijk genoeg is, maar is nog geen reden om elkaar " af te breken", daar ik het niet kon laten om op dit draadje te reageren, ik kom wel op voor mezelf.

peter

yep toppie,

Maar ik heb eens ff alles bekeken maar spuit je nu aan de binnenkant of juist aan de buitenkant?

zeker mooi gemaakt, is idd weer eens wat anders als een ferrari!

peter1 zei:
die body heeft inderdaad veel weerstand maar aangezien die body op een monstertruck (1/10) thuis hoort is de weerstand dan ook niet zo belangrijk

Mijn broertje heeft ook presies dezelfde kap, alleen zat deze bij een CE-4 onroad shassis van carson. pas later kwam de monstertruck uit met deze kap.

enige dat ik nu nog mis zijn die "betere werkjes" van vasago

FOTO'S!!!

Back