HEt rare was dat ie maar bleef gieren met alle roeren goed uitgetrimt etc etc.
Mhhh, motor teveel (of te weinig) zijwaartstelling, kielvlak wel haaks en in lijn op de romp, romp verdraaid of krom???
Je kunt bijv. je richtingsroer wel goed uitgetrimt hebben maar als je kielvlak al niet goed staat vererger je het alleen maar.
Maar nogmaals, ik zou hem gewoon weer opbouwen als ik jouw was en nogmaals alles seccuur nameten eneen nieuwe poging wagen.
Instelhoek laat een kist in wezen niet als een dweil vliegen, alleen als deze echt te groot is.
Een verkeerde instelhoek zal je constant moeten corrigeren met een bepaalde hoogteroer uitslag maar daar gaat je kist niet van dweilen.
Hoe waren je rolroer uitslagen, ik heb wel eens kisten meegemaakt dat als die te symetrisch waren of te a-symetrisch dat de kist dan ook ging dweilen bij het inzetten van een rol wat met richting bijna niet te corrigeren was.
Schiet me weer wat te binnen, was je richtingsroer uitslag groot? mijn decathlon had veelste grote uitslagen op het richtingsroer.
Als ik dan moedwillig met richting stuurde tijdens een horizontale vlucht ging de kist overmatig gieren en rollen wat overkwam als dweilen.
Ik zeg ook maar wat :roll: