Clearview sim setup

Hallo,
Is er iemand onder jullie die weet hoe ik m'n zender moet instellen in Clearvieuw. Vond deze sim op internet en hij leek mij wel wat, zeker gezien de prijs. Ik heb de demo gedownload maar krijg mijn E-sky simulator niet aan de gang. Begrijp ook niet veel van de settings in settings menu. Only a beginner.
Misschien een van jullie wel.

Gr.Aad

Hoi Aad,

eerst maar welkom op MBF !!!

Je hebt wel geprobeert via verschillende discussies gehoor te krijgen,
maar dat lukte niet,

omdat je niet kijkt welke titel de discussie heeft,
bv. vrag je voor onderdelen voor een 450er in het verkoopgedeelte,

tweede vraag was, 'hoezo kan ik niet', tja, dat staat in de regels ...

en nu eindelijk het derde,
alles goed,
maar je krijgt geen antwort:

de mensen hier gebruiken vaak een goede SIM,
hoezo,
omdat zij oefenen voor real-flight buiten,
daar gaat het om helis tussen .... 100 en 10.000 €
en als je wil om nog meer,

de gratis SIM's zijn wel om even te kijken,
maar verder .. speelgoed !

kijk eens op het verkoop gedeelte,
soms stapt iemand over van Real-Flight naar Phoenix,
soms, maar heel soms, ha ha anders om !
daar krijg je dat ding voor rond de 50 € met dongel
en gratis uploaden van modellen en vliegplekken,

een nieuwe zou zo een SIM tussen 100 tot 150 € kosten,

ik zelf vlieg met PHOENIX

geholpen ???

Groet
Uwe

edit: dus op jou anderen twee post's kan ook niemand terug posten !!!

Laatst bewerkt:
Toch krijgt clearview geen hele slechte reviews hoor Uwe. Maar als je voor "Gratis" gaat dan wordt Heli-X (waarvan de demo gratis is) vaak wel als betere sim aangeduid.

Ik heb geen ervaring met Clearview, maar wel Heli-X geprobeerd op de mac en deze viel me zeker niet tegen, controls zijn vrij realistisch en verschillen niet zo heel veel met Phoenix. Toch blijf ik zelf bij Phoenix aangezien ik daar de volledige versie van heb.

Ben niet opzoek naar een gratis sim, maar een die voor mij werkt, heb nu aerofly professional delux maar deze bevalt me niet echt.
Als ik fixed vieuwing position kies ben ik de heli zo kwijt en in follow aircraft kan ik in iedergeval de helivolgen maar is de afstand tot aan de grond , voor mij, niet in te schatten vandaar dat ik ben gaan zoeken en kwam ik op verschillende americaanse rc forums is clearvieuw tegen en is daar heel populair en wordt door vele americanen aanbevolen ook die met hele dure heli's vliegen. Ben toen op youtube gaan kijken en kwam RC Helicopter Practice Program Clearvieuw sim tegen. En dat leek me wel wat in ieder geval heel anders dan aerowfly en de prijs beviel me ook wel. $ 40.00. Aerowvieuw is de enige sim die een demo aanbied en dan mag je X tijd het programma bekijken. Alleen krijg ik de zender niet aan de praat en had gehoopt op het forum mensen te vinden die er ervaring mee hebben. Tot nu toe niemand gevonden.

Tellys

Hoi Tellys, hoi Floris,

zeker geeft het goede en minder goede SIM's,
wat uiteindelijk ook mee te maken heeft,
wat jou goed bevalt, en waar je wat mee kan doen.

De Phoenix is mijn favoriet,
en als dhr. X liever met Flight Pro werkt, is dat ook goed,
aan Phoenix vind ik goed, dat alle updates en upgrades gratis zijn,
en ik kan goed mee werken en ook spelen.

Groet
Uwe

Back