Clipped Wing Piper J3 Cub met 4cil 4T

Denk dat ie nog aan het nagenieten is van zijn eerste zelfstandige jet vluchten :D

Maar je hebt wel gelijk, Oss nadert snel en ik dach dat deze erbij stond als model om mee te nemen ;-)

Neemt niet weg dat je lekker je tijd moet nemen hoor Jaap, wordt deze kist alleen maar mooier van :yes:

Stelletje etterbakken zijn jullie, nu moet ik haast wel met men pipertje verder bouwen, nu jullie dit draadje weer naar boven hebben gehaald.

Komt goed

Gr Japiooooooooooo

P/S Knuf aan Denny

Laatst bewerkt:
Stelletje etterbakken zijn jullie, nu moet ik haast wel met men pipertje verder bouwen, nu jullie dit draadje weer naar boven hebben gehaald.

Komt goed

Gr Japiooooooooooo

P/S Knuf aan Denny

Jaap nog bedankt voor het mooie ontwerp van vanavond..!!
Als je hulp nodig heb met je Piper. dan kom je hier maar bouwen:D
ik heb alles wat mogelijk nodig kan hebben om zoiets te bouwen (ja op draaibank na) maar wel CnC frees :D
en bier natuurlijk .! :D

Mzzls Bart

Koesteren jullie je nog maar geen illusies over een vliegklare Piper bij de volgende meeting. Voordat Jaap weer kan gaan vliegen zal 't ie toch eerst met z'n zender langs moeten komen om een kapotte trim te laten repareren. Daar heeft-ie het al tijden lang over, maar doen hó maar.

Daarbij zijn overigens wel tompoezen (
vork.gif
) en mogelijk zelfs ook kippenpootjes in het vooruitzicht gesteld. Ik ben benieuwd.

Japiooooooooooooooooooooooooooooo wakker worden.

Je zender moet naar Corrien met een doos tompoesen en een zak kippepootjes .

Je kan anders niet meer vliegen. (alleen nog ouwehoeren :D)

Mvg Johan

Ja ja,dat bouwen is alleen maar tussen de oortjes en niet met de handjes.:sleepy:
Er moet ook nog een airliner volgend voorjaar vliegen JAPIOOOOOOOOOOOOOOOO:rolleyes:

Mvgr hans

Wanneer is de volgende meeting dan? Ik zag het de vorige keer wel in de krant (mijn zoon eerst eigenlijk), maar toen kon ik niet.

Mannen geef me ff de tijd, Denny mijn geliefde zit in het gips, dus ik moet ook haar verzorgen, nog 3 weken gips, zij verzorgt mij normalieter ook oppietoppie dus nu is het mijn beurt.

Komt goed, toch ben ik een beetje kleine dingen aan het doen thuis.

Gr Japioooooooooo

Back