cloon futaba ontvanger2,4 29$

de 617 is een 7 kanaals ontvanger en de ontvanger waar je het over hebt, heeft 8 kanalen.

Heb hem wel besteld, ben benieuwd of het net zo goed werkt.

Voor op een easystar o.i.d. zou ik hem wel gebruiken.
Op een Heli echter nooit.
Vlieg vaak voorbij mezelf (+vlieg maatjes), en land hem ook redelijk dichtbij, toch wel een veiliger gevoel als je weet dat hij door de Quality Control van Futaba (& Robbe) is geweest.
Het kost wat meer, maar beproefde electronica betaald zich snel terug.
Maar goed, dat is mijn mening.

Grt,
Eric

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij inderdaat een ontvanger die je het beste kunt gebruiken in een foampie
of in een 450 klasse heli
Maar met het grotere spul zou ik tog echt voor orgineel gaan wat dat aan gaat
Maar ik ga er wel 1 bestellen om te testen

Als je inlogt bij HK dan staat die voor $29
Ik heb €26 moeten afrekenen inclusief verzendkosten.
Ga de ontvanger testen in een hellingzwever.

Dit lijkt mij inderdaat een ontvanger die je het beste kunt gebruiken in een foampie
of in een 450 klasse heli
Maar met het grotere spul zou ik tog echt voor orgineel gaan wat dat aan gaat
Maar ik ga er wel 1 bestellen om te testen

Helemaal mee eens, hij zal zich eerst op een depron f16 oid moeten bewijzen.

Als je inlogt bij HK dan staat die voor $29
Ik heb €26 moeten afrekenen inclusief verzendkosten.
Ga de ontvanger testen in een hellingzwever.

Ik had nog geen account. Maar als ik nu inlog is de prijs nog steeds $39.99. :confused:

Ik heb er geen haast mee, ik wacht eerst nog wel even af. Maar interessant is het zeker:D.

Werner

Nogmaals raad ik hem af voor heli's.
of dat nu een 250 is of een 700, een dure of een goedkope, dus ook niet in een 450....
In een heli gebeuren totaal andere zaken als in een lichtgewicht vliegtuig.
Je hebt met andere factoren te maken, hogere spannings pieken, statische spanningen, afscherming door carbon, trillingen, etc.etc.etc.etc.
Mijn mening..... Test dat ding op iets anders.

Grt,
Eric

en heeft iemand hem al geprobeert onze hk futaba ontvanger
ik lees er alleen maar goede dingen over
heb er 1 besteld
vind het toch wel een heel verschil in prijs 25 of 83euro
de turnigy servo bls980 760us die ik gebruik kan ik wel van zeggen dat ie zeer goed is

gr hub

Je kan wel geen failsave gebruiken.:rolleyes:
Als die ontvanger net zo goed is als de hk gyro's kan ik me voorstellen dat
de electronica er van in het zicht zit.De gyro's moeten in ieder geval vaak open gemaakt worden om onderdelen vast te solderen.:nooo:

ook bij Giant Cod te koop (en op voorraad).

Hier een linkje naar Giant Cod in de UK. Dezelfde kloon ontvanger, nu rechtstreeks van FrSky. Toegevoegd: een kekke kunststof behuizing. 26,75 pond (32E).

xxxxx

Was bij mij 3 dagen na bestelling binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de ontvanger uitgetest in een 2 meter zwevertje. De antennes liggen paralel naast elkaar in de romp.
Had bij de eerste start gelijk een superbel te pakken.
Zeker een hoogte van zo'n 400 a 500 meter. Ik kon hem bijna niet meer naar beneden halen.
Ontvanger werkt uitstekend.

Dit kan ik niet anders dan beamen.

Ik gebruik ze na aanschaf wel eerst een vliegdagje in mijn Funjet en Parkmaster, bij bewezen OK schuiven ze door naar andere kisten (doe ik met alles, ook met orgineel Futaba spul). Mijn 3 617 ontvangers zitten in mijn duurdere kisten. De tijd zal uitwijzen of dat nodig was. Ik zie nog geen reden te twijfelen aan de kwaliteit van de FrSky spullen.

goed(kope) ontvanger

Bevalt bij mij goed op hk450 met goedkope elektronica, wel met pairen knopje ingedrukt houden als je batterij eerste keer aansluit.

Veel succes!

Patriek

als ik hem binnen heb zal ik hem wel eens testen op mijn hk600
zal hierover nog wel berichten
in de 10jaar dat ik heli vlieg heb ik voorheen meestal futaba electronica vebruikt voor servos en ontvangers
vlieg bij ons op de vereniging zoon beetje het meeste ,ben ook zoon beetje de meeste keren gecrash,waarvan ik kan zegen een keer of twee door een stuur fout
alle andere keren falen van electronica of afbreken van heveltjes enz enz
de bekende merken blazen de prijzen maar de lucht in

gr hub

Back