club gezocht omgeving Zutphen

kom een keer kijken aangezien ik vroeger heli heb gevlogen lijkt me dat leuk
heb hier nog 3 helis staan een expert en een kalt en een xl60

Hoi, hier nog een vlieger uit Zutphen; ik zit op kanaal 78 en vlieg meestal op het terrein van het voormalige asielzoekerscentrum. Ik ben wel eens wezen kijken bij HEON maar er zijn daar dermate veel restricities aan het vliegen met vliegtuigen dat het eigenlijk niet echt handig is (wel een mooi plekje). Ook de VMCR ben ik wezen kijken, die hebben ook een mooie lokatie en meer mogelijkheden (in ieder geval voor elektrovliegen). Echter niet voor LB ben ik bang.

De club uit Hengelo(G) ken ik eigenlijk niet, misschien is er inmiddels een andere voorzitter en loont het de moeite om eens te gaan kijken?

Jakkie Takkie,als je een keer in Leesten oost aan het vliegen gaat ,stuur mij een PB tje als je wil,kom ik een keer langs :P

Jakkie Takkie,gaan jullie nog vliegen dit weekend?
zou graag eens langs komen ,en heb iemand die graag RC wil leren vliegen
kunnen jullie daar bij helpen? ik hoor wel

Hoi, als het een klein beetje weer is denk ik wel; maar wanneer...... zaterdag in ieder geval niet. misschien zondag.

Helpen kan altijd mits het een kist is waarmee ik KAN helpen :) (dus elektro / elektrozweef oid)

Ik ben zelf nog een beginner, dus anderen leren vliegen kan ik niet. Ik ga zondag (als het weer het toelaat) ook nog wel even vliegen. Ik vlieg meestal samen met Jakkie Takkie (mn broer). Ik heb een Easystar.

Heb je PM gelezen jakkie takkie ,ik neem in de avond even contact met je op,de andere kist is een Charter en moet nog worden ingevlogen,ik zelf vlieg alleen LB en als er iemand wil helpen met tips voor RC is dat altijd mooi
:P

Hoi Herbert,

Ik hoor je vanavond wel maar met een Charter kan ik sowieso niet helpen. Brandstofmotoren daar kunnen we beter niet aan beginnen in de bebouwde kom daar komen problemen van ben ik bang.... wij vliegen alleen elektro of zweef.

Back