club gezocht tilburg 1:8 offroad

• Topicstarter Topicstarter erikligtvoet
  • Startdatum Startdatum
E

erikligtvoet

Guest
Hallo
Is er iemand die een club in de buurt van Tilburg kent voor offroad racing 1:8
Bedankt

Erik, even je titel aanpassen, kan door het eerste bericht te wijzigen, zodat er 'offroad 1:8' en 'tilburg' in staat, meer kans op goede reacties.

Wellicht heb je hier iets aan, even snuffelen:
www.nomac.nl

Hallo Ron
Bedankt voor de tip en ik het t aangepast

tilburg?? niet heel dicht bij.... 45 minuutjes rijden voor heel veel plezier en een super gezellige brabantse club..... in Helmond.... www.mach-one.nl

of stuur even een mail met je vragen naar ad@brothercup.com

groeten,

ad

Hallo Ad
Kan ik terecht met mijn buggy 1:8 bij jullie? En kan ik een keer komen kijken of rijden. Ik ben wel een beginner
Groeten Erik

erikligtvoet zei:
Hallo Ad
Kan ik terecht met mijn buggy 1:8 bij jullie? En kan ik een keer komen kijken of rijden. Ik ben wel een beginner
Groeten Erik

Wij rijden voornamelijk met 1:8 buggy's. Je bent zeker welkom op ons circuit en wij zijn ook allemaal beginners geweest... en die zijn er nog steeds bij ons.

het circuit is op zondagen geopend van 11:00 tot ongeveer 16:00 uur. Behalve als er een Brothercup verreden wordt, kan het zijn dat we niet of maar enkele uurtjes open zijn. kijk voor deze info op onze site en vermeld op ons forum dat je eventueel wilt komen, dan krijg je zeker antwoord of er iemand is, of als de baan open is ja of nee....

www.mach-one.nl

je kan ook een PM sturen of een e-mail voor verdere vragen.

In ieder geval bedankt voor je interesse en tot???

ad

Back