Club in de buurt van Weert

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door salamander, 19 apr 2004.

  1. salamander

    salamander

    Lid geworden:
    7 feb 2003
    Berichten:
    848
    Locatie:
    Echt
    Hallo allemaal,

    Ik heb een aantal jaren geleden een 1:5 auto gekocht. Nu heb ik hier in al die tijd veel plezier mee gehad, maar ik reed er altijd mee voor het huis in de straat. Nu ben ik deze auto helemaal aan het opknappen en wil graag op een baan gaan rijden ermee.

    Maar weet iemand een club in de omgeving van Weert (eindhoven / roermond) waar je ook met 1:5 benzinewagens mag rijden. Misschien hebben jullie ook een link van de site van de club.

    alvast bedankt

    groeten paul
     
  2. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
  3. salamander

    salamander

    Lid geworden:
    7 feb 2003
    Berichten:
    848
    Locatie:
    Echt
    Zijn er mensen die bij de club ROMAC in Roermond rijden? Volgens de site van PKracing hebben ze geen eigen website. Heeft iemand toevallig foto's van hun baan? Of rijden ze op een parkeerplaats of iets dergelijks? En mag er met brandstof 1:5 gereden worden?

    vele vraagjes hopelijk heeft er iemand antwoord.

    groeten Paul
     

  4. Hoi Paul,

    Ik woon in Roermond, rij zelf niet bij een club, maar geloof ook niet dat ROMAC nog bestaat. Een club die wel bestaat is de Limburgse Model Auto Club. Ik meen dat er nog plannen zijn om een andere club op te starten maar weet daar op het moment nog niks concreets over.

    EDIT: In het Algemeen-forum onder het kopje "verenigingen" staat de oproep voor nieuwe leden van een modelautoclub die binnenkort in Roermond zal worden opgericht. Klik voor het bericht HIER.

    Hopelijk heb je er wat aan...

    Groeten, Rob.[/url]
     

Deel Deze Pagina