Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet iemand een goede vliegclub vlakbij Den Haag/Wateringen.
Wellicht zijn er piloten uit de buurt van Wateringen die mij meer kunnen vertellen en laten zien over cp vliegen?
Ik vlieg bijna geen heli's meer. Mijn hand-oog coordinatie is niet goeg genoeg en dan is heli vliegen duur Ik heb nog een 250, die hover ik indoor op m'n werk, een King v3 in de verkoop en een MSR voor thuis.
Het echte vliegwerk bestaat uit een berg vaste vleugeltjes, voornamelijk schuimpjes, dat gaat me veel beter af.
Ik vlieg nu voornamelijk op het veldje vlak achter mijn huis in de in aanbouw zijnde Juliahof, ingang vanaf de Noordweg of door de wijk. Ook ga ik wel eens naar het veldje in Madestijn, bij Voorndaal, daar wordt redelijk wat gevlogen momenteel. En op overvoorde in Rijswijk is een veldje waar gevlogen wordt, daar is een (nu stil ) draadje van op dit forum.
PM me maar even als je een keer langs wil komen, altijd gezelliger met z'n twee-en