clubgebouw afgebrand Lelystad

Het pand van Modelvliegclub Lenticularis in Lelystad is tijdens de jaarwisseling in vlammen opgegaan. Eén van de clubleden ontdekte de brand van vrijdag op zaterdag rond half 1.

Volgens een woordvoerder van de modelvliegclub is er niet veel meer van de keet aan de Karperweg over. De bar, vergaderruimte en boeken met clubhistorie zijn verwoest.

De modelvliegclub telt 75 leden uit Lelystad, Almere, Dronten en Swifterbant. Zij komen elke zondag bijeen.

Te triest voor verder commentaar!

4db454aaaa181f528a53076a40eaf713-450x4501.jpg

a01ac577a82b6b93d017bb791cf0c575-450x4501.jpg

Da's mooi klote, helemaal van de clubhistorie.
Pand kan wel weer opgebouwd worden of opnieuw neergezet, maar dat soort zaken zijn onvervangbaar :(

Ik zag jou bericht Bruno toen ik klaar was met mijn bericht.

Het veld is erg afgelegen en rondom geen bebouwing.
Jammer van alle inspanning en kosten die er mee gemoeid zijn.

Balen mannen.... niet zo een leuk begin van het jaar zo....

Veel succes en sterkte met de wederopbouw.

Ik wilde vanmiddag mijn kist gaan geluidsmeten, kwam ik een totaal afgebrand clubgebouw tegen....:(
Ongelooflijk. Alles weg.
De maaier is gelukkig nog wel heel....als schrale troost.

Dat Is niet zo`n goed begin van 2011
Dat moet zeker vandalisme zijn
Sterkte met het wederop bouwen van jullie clubhuis

Bedankt voor de tip maar zo draagkrachtig zijn we helaas niet.
Eerst maar eens de koers bepalen in een ledenvergadering.
Dan misschien een oproep hier om mee te kijken naar een goedkoop onderkomen.
Dus wordt vervolgd!
Bedankt allemaal voor het medeleven, een mooie steun voor de harde werkers van toen.
Ton

Marktplaat in de gaten houden :D
Ik denk dat dat het goedkoopste is en dan kijken hoe het club gevoel is om er samen wat moois van te maken

Laatst bewerkt:
Er stond toch laatst een clubhuis ergens te koop van een club die moest stoppen of iets dergelijks ?

Jammer dat er nog steeds (1-cellige hersenloze) mensen rondlopen die dit soort dingen nodig vinden om te doen:rolleyes: Was een leuk clubgebouw, het is/was sowieso een hele aardige locatie, met de F3A-X wedstrijden had ik het er prima naar mijn zin....

MMMmhhhh, zware uitspraken die nog eens lekker uit worden gediept, had hij beter achterwege kunnen laten.

Goed luisteren mannen, dat is beslist niet gezegd!
De persoon in kwestie reed op de naastliggende N weg en was op weg naar huis na een oudejaars visite!!
Probeer de zaak hier niet op te fokken het is al erg genoeg.
Dat is de bedoeling niet van dit draadje.
Laat de politie maar oordelen!!

Laatst bewerkt:
Ho, wacht effe, hij geeft duidelijk aan dat er misschien een link is, maar is er niet zeker van. De verslaggeving maakt het wel die kant uit.

Letterlijke vraag:
is de link duidelijk te leggen tussen de puinhoop achter U en de ruzie van vorig jaar?

Antwoord; Dat durf ik niet hardop te zeggen, maar ja, het is wel heel vreemd en dan....... gaat het over de electriciteit die men niet heeft en zo

Op dat moment ligt de link voor de verslaggevers al heel snel naar die 4 geroyeerden, en daar leggen ze nog eens duidelijk de nadruk op.

Dit noemen ze uit de tent lokken, het is zeer meoilijk om op zo een vraag het antwoord schuldig te blijven.

Maar je hebt gelijk, laat de politie maar uitzoeken wat er precies is gebeurd.

Back