M7H
Forum veteraan
Beethoven zei:Ik ben dit jaar door te blijven rijden (ik doe het al een poosje) en niet naast de baan te staan tweede geworden
Dat is ook mijn sterkste punt......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beethoven zei:Ik ben dit jaar door te blijven rijden (ik doe het al een poosje) en niet naast de baan te staan tweede geworden
_cyclops_ zei:Over de merken:
In de NK klasse: 2 mugens en de rest serpent
In de NOMAC klasse: 1 serpent (Die van mij) en de rest kyosho en mugen![]()
M7H zei:_cyclops_ zei:Over de merken:
In de NK klasse: 2 mugens en de rest serpent
In de NOMAC klasse: 1 serpent (Die van mij) en de rest kyosho en mugen![]()
Zowat de gehele NK klasse wordt verreden door MACH leden (soort besloten club), en daar heeft nu eenmaal bijna iedereen een Serpent, niet omdat dat moet, maar het is al eens aangegeven, ga je bij een club rijden, kijk dan waar het meest mee wordt gereden, i.v.m. vragen en onderdelen enzo......
De mindere goden uit de NOMAC (mag ik zeggen ik rij zelf ook NOMAC), die komen van andere clubs en rijden wel met andere merken.....
Baanbrekers => Mugen
MBC Gouda => Kyosho
Volgens mij is de verdeling het meeste zo.
Alex rijdt op gouda in de 1:10 klasse mee met een of andere kyosho, vraag mij niet welke, zonder dat ie een 2de versnelling had...kyoshodriver-->Bartje zei:Je hebt wel gelijk John, maar dat geldt eigenlijk voornamelijk voor de mach. Het niveau van de 1:10 in de rest van Nederland ligt veel lager en daar kunnen andere chassis' dus ook mee komen. Zeker op Gouda, daar heb je zowat geen 2e versnelling nodig.... Dus gewoon lekker meerijden met die HPI's![]()
Greetz.
Bartje.
hey, ik rijd met een 710 afgelopen jaar met picco volgend jaar een vega erop.RClipse zei:wat voor wagen bestuur jij Nico? we zullen wel zien hoe het gaat en ik krijg steeds meer zin!!![]()
RClipse zei:nee ik ga het eerst proberen met de Rs4-2 en als het niet te doen is kijk ik wel voor een andere auto... en dan zit ik wel te denken aan een 710 of R40...
RClipse zei:Oh oke bedankt voor de tip! zijn de kyosho onderdelen goed te verkrijgen?
kyoshodriver-->Bartje zei:RClipse zei:Oh oke bedankt voor de tip! zijn de kyosho onderdelen goed te verkrijgen?
Kyosho onderdelen zijn goed te verkrijgen ja, maar dat geldt ook voor Serpent, Mugen en HPI. Het ligt er maar aan wat jij onder 'goed te verkrijgen' verstaat. Betekent dat voor jou dat de winkelier 70% tot 100% op voorraad moet hebben en dat je de andere onderdelen binnen een paar dagen kan hebben. Of gaat het er om dat de onderdelen binnen 2 weken binnen zijn. Of iets daar tussen in..?
greetz.
Bartje.