CNC Foamsnijder

:roll: Hallo, is er iemand die in zijn vrije tijd printplaten maakt????

Ik ben bezig en CNC Foamsnijder te maken, hiervoor moet ik echter een printplaat gemaakt hebben.

Ik heb een complete beschrijving en tekeningen van de printplaat, wie wil mij helpen.

b.v.d.

Daan

Daan,

Mits de printplaat enkelzijdig is en geen sporen tussen IC pinnen door heeft kan ik hem CNC frezen tevens worden dan de gaatjes geboord !

mvg Fred

Is het een grote print? Anders wil ik hem ook wel voor je etsen. Heb ook al vaak nagedacht over een CNC foamsnijder dus vind het wel een interessant project.

Hier heb ik ook interesse in, ik wil voor zo'n printplaat met alle plezier bijdragen in de kosten. Ik weet niet wat er bij komt kijken maar ik kan misschien op mechanisch gebied wat laten maken...

Printplaat

Bedank voor de reacties,

Ik heb de tekening, beschrijving en printplaat gevonden op een Franse site: http://gm.cnc.free.fr/index_en.html

Het gedeelte van de printplaat is een doc bestand van ca 3mb, kan ik eventueel mailen

De machine heb ik al gemaakt volgens de beschrijving "La Rustica" genoemd.

Daan

Ik denk dat je er goed aan doet deze printplaat professioneel te laten maken. Er zitten zulke fijne lijntjes op de printplaat en de boorgaatjes zitten ook dicht naast elkaar dat ik denk dat het anders mis gaat.

Kijk hier maar eens: http://www.psd.nl/

Vaak zijn de eenmalige instelkosten relatief hoog, maar als er nu meerdere mensen zo'n print willen (ik wil er waarschijnlijk wel eentje) dan kunnen die kosten gedeeld worden.

Wil je hem zelf voorzien van de onderdelen, of heb je daar ook hulp bij nodig?

...als we professionele printen laten maken doe ik ook mee als dat mag.....

Delcam

Prijs printplaten

Ik heb even nagevraagd bij die Fransen, zij verkopen de printen voor ongeveer €25,- per stuk. Verzend kosten bedragen ongeveer € 15,-. Hoe meer we er in een keer kunnen bestellen hoe goedkoper de verzend kosten.

Stuur mij svp een mailtje als je ook en printplaat wil bestellen
daan.janssen@home.nl

Als er voldoende gegadigde zijn bestel ik de printplaten eind augustus (na mijn wel verdiende vakantie)

Daan

@Daan, ik heb je een tijd terug een PB gestuurd met de vraag of je mij de 'Word file' van de print zou willen sturen, kan ik zelf ook beoordelen of 25 euro voor een kale print redelijk is...

... rechts bovenin staat boven 'Uitloggen', daarboven de link naar je berichtenbox...

vakantie, goed weer e.d. zorgen voor deze late reaktie, zal e.e.a. binnen kort weer oppakken,

Wie wil er nu zeker een print???

Back