cnc upgrades msr

Ik ben wat aan het rondzien naar metalen upgrades voor msr zoals swashplate, enz.
Heb op forums (niet hier) al veel slechte ervaringen gelezen : te zwaar, te duur , TBE.
Is dit hier al besproken?:banana:

gebruik de zoek opdracht binnen het forum is.

en als er al zoveel negatieve ervaringen zijn over dit product waar om moeten we er dan nog aandacht aan gaan besteden hier op het forum.

Die flybar zal denk ik wel het beste zijn wat ze al gemaakt hebben want van daar komen toch de meeste problemen met de msr. Vraag is wanneer ze hier in de winkels zal liggen.

Die flybar zal denk ik wel het beste zijn wat ze al gemaakt hebben want van daar komen toch de meeste problemen met de msr. Vraag is wanneer ze hier in de winkels zal liggen.

Ik gok op "nooit". Veel van deze upgrades zijn alleen via webshops te krijgen, tenzij ze erg populair worden.

Mercikes voor info. Nieuwe T rex 100 al gezien? Zal concurrentie voor msr zijn.

Ja, althans de paar plaatjes die tot nu toe beschikbaar zijn. De rotorkop lijkt trouwens verdacht veel op de Solo Pro, met als enige verschil paddles op de flybar ipv gewone gewichten.

Dit weekend toch wat veranderd :extreme metal anti rotation collar en main rotor hub.
Getest en vliegt denk ik toch stabieler. :bday:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back