Ik heb ongeveer 150 vluchten met de comanche,
Bij ondervinding heb ik het volgende gedaan,
De rotorbladen vervangen door XTREME bladen
De motoren vervangen door XTREME motoren.
De 4 in een vervangen door losse ontvanger en losse regelaar.
De lipo vervangen door een GRAUPNER lipo(meer power)
De wielen zijn ook vervangen door nieuwe.
Nu heb ik gisteren ondervonden dat het tandwiel
van de bovenste rotor ook aan vervanging toe is.
Besluit:
De aankoop is zeer goedkoop,maar met al mijn
omkosten is de comanche wel wat duurder geworden.
Hij kan nu wel tegen een stootje.
Laat hem wel 15 minuten afkoelen ,voor een volgende vlucht.
Zijn er nog mensen met ervaring ?
GR Julien.
Bij ondervinding heb ik het volgende gedaan,
De rotorbladen vervangen door XTREME bladen
De motoren vervangen door XTREME motoren.
De 4 in een vervangen door losse ontvanger en losse regelaar.
De lipo vervangen door een GRAUPNER lipo(meer power)
De wielen zijn ook vervangen door nieuwe.
Nu heb ik gisteren ondervonden dat het tandwiel
van de bovenste rotor ook aan vervanging toe is.
Besluit:
De aankoop is zeer goedkoop,maar met al mijn
omkosten is de comanche wel wat duurder geworden.
Hij kan nu wel tegen een stootje.
Laat hem wel 15 minuten afkoelen ,voor een volgende vlucht.
Zijn er nog mensen met ervaring ?
GR Julien.