Compilatie van onze crashes in HD

Wat een knuppels zeg! De leukste vind ik nog (0:30) "stoppen-stoppen, ik denk dat er dingen verkeerd staan". Of "verkeerd gaan", kan het niet helemaal volgen. Alsof het een auto met pech is die je even aan de kant zet haha.:D

Ik denk dat met name de piloot verkeerd "afgesteld" staat, net als in de andere shots. Wel lachen hoor, maar zou je niet eerst even op de simulator oefenen of samen met een ervaren piloot voordat je honderden euro's binnen luttele seconden vercrasht.

Dat als een mietje je kist handstarten helpt natuurlijk ook niet. Gooi gewoon met wat kracht recht vooruit i.p.v. met een slap handje schuin omhoog.

Ik ga 'm nog een keer kijken. Te grappig gewoon :D
Martin

(3:30) als ik m'n hele zender naar links draai dan gaat m'n vliegertje toch ook naar links? hihihi....-adem halen-, whahaha!!! :D:D:D

mooi filmpje….
als zij zelf ermee lachen is dat best o.k.
mocht ik crashen, zou ik minder kunnen lachen….maar soit

lachen blijft gezond!

en succes met het (leren) vliegen :)

voordat je honderden euro's binnen luttele seconden vercrasht.

Zag toch veel wasniwangpang toestellen voorbij komen hoor, zal wel meevallen met die 100den Euros.

Nu één van de leukste compilaties die ik al gezien heb. Toont weer de nodige zelfspot aan waar wij Belgen goed in zijn (of het kunnen ook gewoon prutsers zijn):D

Stevo

Geen piloten misbruikt, enkel wat vliegtuigen! haha ha.

Leuk filmpje, crashes blijven gewoon goed om te zien:P trouwens, verdomde veel vliegtuigen die jullie prakken zeg!

Jammer dat er piloten zijn zijn die zo met hun vliegtuigen om gaan.
Maak een beginner er blij mee geeft meer voldoening.

Laatst bewerkt:
Leuk zo'n compilatie van tien jaar elektro-vliegen. Humor is lachen om een ander en iedereen crasht wel eens :) Lekker gelachen om het commentaar en Jingle Bells. Desondanks toch een kleine kanttekening, degene die op 3:20 op zichzelf en anderen afvliegt, moet eens flink op de wreef genomen worden. Behoorlijk idiote actie. Onacceptabel.

JMaak een beginner er blij mee geeft meer voldoening.

Ja...of steun 11.11.11 :bye:

Laat die mannen gewoon doen en laat iedereen maar zelf bepalen wat hij met zijn spullen doet..... en vooral niet stoppen met filmen, scheelt me weer een paar visites aan de zielenknijper;)

Stevo

Back