Conrad 2400 mAmp

• Topicstarter Topicstarter tvs
  • Startdatum Startdatum
T

tvs

Guest
Ik heb gezien dat er bij conrad 2400 mAmp baterijen te koop zijn voor 14.95€ zijn deze goed?
heeft hier iemand ervaring mee?

heb je het artikelnummer ervan dan kunnen we even kijken, is wel zo makkelijk

Bij ons in de lokale kluswinkel liggen AAA cellen van 1000MAH voor 20€ ( pakketje van 4 ).
Merk weet ik zo niet meer.
Is dit duur of niet?

tvs zei:
Ik heb gezien dat er bij conrad 2400 mAmp baterijen te koop zijn voor 14.95€ zijn deze goed?
heeft hier iemand ervaring mee?

Niet kopen, onlangs heeft er iemand van de vereniging het getest, bij x aantal keer laden zijn de cellen al zodanig kapot, dat ze niet langer bruikbaar zijn.!!!!

Groetjes Thomas

hoi
de accu's zijn redelijk voor als je met een standaard motortje rijd
redelijke rijtijd.
wel steeds ontladen dat scheelt.
ik heb er ook een en niet over te klagen maar niet met een hele snelle motor mee rijden want dat trekt hij niet

Voorlopig toch niet meer nodig ik heb er in dortmund gekocht
toch bedankt

Persoonlijk had ik die van conrad zeker niet genomen. Qua verhouding tussen de kwaliteit en de prijs is best wel groot, terwijl je op de beurs in dortmund 3700 mAh voor 4,90 hebt, per cel dan. Maar dan kun je er tenminste wat mee doen! En bij die van conrad kun je ze na 5 x nog maar 1 ding mee doen. Weg gooien!!!!

Groetjes Thomas

welke cellen zijn dan better want ik kan wel een paar nieuwe gebruiken :P
ik heb cellen van sanyo zien in de catalogis van conrad.
zijn die wel een beetje goed???
het bestnr is :25 04 32-81

Met 7,95 voor een 3300mAh accu, wordt je flink gen***d bij Conrad.

Voor een GP3300 bij Hopf betaal je 4,65 ....

Groeten, Jan.

1 tip. KOOP GEEN CELLEN BIJ CONRAD!! ook niet van sanyo, dit zijn vaak de maandag morgen modelletjes, worden heel goedkoop ingekocht, en duur verkocht!!!

Groetjes Thomas

Back