contairerschip verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd die gast in Blokker niet beticht van een aantal praktijken die te maken hadden met oa ongeautoriseerde verkoop van modellen?

Weet iemand of dit containerschip nu ondertussen terecht is?
Ik heb het vanaf het begin een beetje proberen te volgen maar op dit moment kan ik er, met uitzondering van dit draadje en elders nog iets op MF, nergens meer iets van vinden. De oproepen via M.plaats zijn er af gehaald, de link van Roel naar Facebook geeft een leeg (verwijderd?) vak, de link van Brutus verwijst inmiddels naar een niet meer bestaande pagina?!
In Hart van Nederland vertelde deze mevrouw, dat al duurde het jaren, ze door zou blijven zoeken tot ze het schip gevonden had.
Mocht het ondertussen gevonden zijn, had ik dat uit pure belangstelling ook graag, bijv. hier op MF. of elders gelezen.

Bert V je hebt gelijk hierin. Ook ik had het op Facebook staan. Maar is ook verwijderd. Ben inderdaad ook benieuwd of mevrouw het schip heeft gevonden.

die in Oosterblokker was inderdaad met modellen die geschonken waren voor t rijper eiland museum project vandoor gegaan en had ze verkocht
en daarom dacht ik gelijk aan het containerschip
maar als er met mn linkjes niks gedaan wordt of ik geen eens n berichtje van ze krijg van bedankt voor t mee zoeken/denken/linken

ronny dank voor de info
maar ik had van diegene die het schip zocht zelf verwacht
zou wel zo netjes fatsoenlijk zijn en ook op facebook even t te melden
een kennis van me had n drone gevonden en er stond een 06 nr op en diegene kwam naar t bos
die man was al 3 dagen aan t zoeken
heeft ie als beloning 50 euro gekregen
kijk dat is nou netjes
hij had hem ook mee naar huis kunnen nemen en dan verkopen ofzo,
nu werd ie beloont zoals t hoort

Schip is terecht en gevonden. Alleen de huidige eigenaar vraagt de hoofdprijs ervoor. Dit is niet op te hoesten voor de vrouw.

Schip is terecht en gevonden. Alleen de huidige eigenaar vraagt de hoofdprijs ervoor. Dit is niet op te hoesten voor de vrouw.

Zo gek is dat niet.

Waarschijnlijk heeft de huidige eigenaar er ook iets voor moeten betalen.
Best mogelijk dat dat niet voor een vriendenprijsje was.

En dan; als hij er nog steeds blij mee is, en geen plannen heeft om te verkopen, waarom moet hij hem dan weggeven?
Of liever nog; waarom zou hij bereid moeten zijn om hem te verkopen?

Als dit scheepje werkelijk zo veel sentimentele waarde heeft, dan is er vast wel wat huisraad bij elkaar te zoeken om op marktplaats te zetten.

En anders het idee loslaten?
In de tijd dat het scheepje gebouwd werd was de familie er ook niet altijd even blij mee. (zie uitzending Hart van Nederland)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze allang haar doel bereikt heeft, dat ze weet waar het schip woont en dat het niet verloren is.

Fijn dat we nu eens weten dat mevrouw het schip heeft gevonden. Goed dat de MF bestaat anders wist je nog niets. Heren bedankt voor alle informatie.

Zo gek is dat niet.

Waarschijnlijk heeft de huidige eigenaar er ook iets voor moeten betalen.
Best mogelijk dat dat niet voor een vriendenprijsje was.

En dan; als hij er nog steeds blij mee is, en geen plannen heeft om te verkopen, waarom moet hij hem dan weggeven?
Of liever nog; waarom zou hij bereid moeten zijn om hem te verkopen?

Als dit scheepje werkelijk zo veel sentimentele waarde heeft, dan is er vast wel wat huisraad bij elkaar te zoeken om op marktplaats te zetten.

En anders het idee loslaten?
In de tijd dat het scheepje gebouwd werd was de familie er ook niet altijd even blij mee. (zie uitzending Hart van Nederland)

Geen idee, ik las dit op Facebook. Heb zelf geen verband met dit incident.

Via Facebook contact opgenomen met mevrouw.
Dit is haar letterlijke tekst:

"Ja het schip is terecht...iemand uit België had het gekocht van een ander iemand uit België. De eigenaar van de modelbouw winkel had ons verkeerd geïnformeerd over waar het schip naar toe was gegaan...het bericht kan op het forum verwijderd worden...bedankt voor het delen op het forum...gr. Jolanda"

Ik zal er verder niets aan toevoegen en om een slotje vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back