contributie vliegclub

Sorry kemphanen maar geen van jullie velden is het mooiste ;-)

En nee ik ga ook niet zeggen dat Ede het mooiste is want dat is ook weer niet zo.

Elk veld heeft zijn voors en tegens, op elk veld is er wel weer iets perfect maar het andere net weer niet.

Kom zelf op aardig wat velden zo in het jaar en ze hebben allen hun voors en tegens :-)

Laatst bewerkt:
En die van utrecht heeft de meeste voors ;)

Hey beetje onzin tussendoor moet kunnen soms toch?:)

Jullie dwalen af, er werd een vraag gesteld over "contributie vliegclub" en niet over de kwaliteit van het modelvliegveld. :rolleyes:

Senior leden (vanaf 19 jaar) € 73.- per halfjaar vanaf juni .€ 45,00
Junior leden (vanaf 12 jaar) € 42.- per halfjaar vanaf juni , € 26.-
Inschrijfgeld eenmalig € 10

Dat is bij de ZLC , inclusief knvvl zooi .

Zo´n beetje 50 euro exclusief lidmaatschap KNVvL. Voor dat geld: dagelijks kunnen vliegen met electro (brandstof alleen in het weekend), een klein clubhuis zonder veel mogelijkheden op het veld, dus geen sanitair enzo. Wel een aparte schuur c.q.. clubhuis waar je elke woensdagavond welkom bent.

Kosten en mogelijkheden tegen elkaar afgewogen vind ik de contributie heel redelijk. Zeker in vergelijking met andere clubs.

Omdat dit gebaseerd is op de vergunning die onze vliegclub heeft. Daarin staat bepaald dat we in de weekenden met brandstof mogen vliegen vanaf het middaguur.
Exacte tijden vind je op onze website www.mvcwoerden.nl

Okay, dan wacht ik op een officiele uitnodiging van jullie clubs. We zouden zowieso eens wat meer bij elkaar mogen gaan kijken.
Wij proberen dat elk jaar te doen overigens. Zo kan je eens bij elkaar in de keuken kijken en soms goede ideeen overnemen.

Weten jullie, behalve het contributiebedrag, toevallig ook het bedrag wat jullie clubs aan veldhuur kwijt zijn?

Jan. (Secretaris van MVC DELTA Vlissingen.)

Back