femmo 5 jun 2019 #81 Ik ga maandag met Ramses 8.00 is ie bij mij, zal wel rond 11.00 daar zijn dan. Hopen op goed weer
jan brilman Forum veteraan 7 jun 2019 #82 De verwachting voor maandag is weer terug bij af: waardeloos. Maar zondag ziet er goed uit! jan.
femmo 7 jun 2019 #83 Ik kan toch alleen maandag En de verwachting is al weer bijgedraaid Laatst bewerkt: 7 jun 2019
jan brilman Forum veteraan 10 jun 2019 #85 Staat niet klaar, maar als je zin hebt in een bakkie dan zetten we de machine aan. jan.
jan brilman Forum veteraan 10 jun 2019 #88 Ja, da's net iets te ver . . . Maar was wel leuk geweest. Volgende keer! jan.
femmo 10 jun 2019 #89 Had gehoopt je op t veld te treffen. Wel op de parkeerplaats m'n motoren teruggekregen van Dick vd veld
Had gehoopt je op t veld te treffen. Wel op de parkeerplaats m'n motoren teruggekregen van Dick vd veld
jan brilman Forum veteraan 10 jun 2019 #90 Was weer errug gaaf op Oostwold; ik was er zaterdag. Lekker weertje ook! Ik zat stieken even te kijken op http://www.air-shows.org.uk/2018/06/uk-airshow-calendar-2019/ De show is wat mij betreft 13 en 14 juli op Duxford, dan gaat de Bearcat de lucht in! Zijn er mensen die die kant op (willen) gaan? Mijn vrouw kan dan nog niet mee, en om nou helemaal alleen te gaan . . . jan.
Was weer errug gaaf op Oostwold; ik was er zaterdag. Lekker weertje ook! Ik zat stieken even te kijken op http://www.air-shows.org.uk/2018/06/uk-airshow-calendar-2019/ De show is wat mij betreft 13 en 14 juli op Duxford, dan gaat de Bearcat de lucht in! Zijn er mensen die die kant op (willen) gaan? Mijn vrouw kan dan nog niet mee, en om nou helemaal alleen te gaan . . . jan.
femmo 10 jun 2019 #91 Eerste weekend vakantie met m'n kinderen.. Helaas, ik was anders zo bij je ingestapt.
jan brilman Forum veteraan 11 jun 2019 #92 femmo zei: Helaas, ik was anders zo bij je ingestapt. Klik om te vergroten... Wat een vertrouwen in de mensheid in z'n algemeenheid en mij in het bijzonder! Bij nader inzien komt het mij eigenlijk ook niet uit (en je bent alles bij elkaar ook een aardige cent kwijt . . .) Toch wil ik die Bearcat ooit zien . . . Ben vorig jaar wel in het museum geweest, maar in de lucht heeft toch iets extra's. jan.
femmo zei: Helaas, ik was anders zo bij je ingestapt. Klik om te vergroten... Wat een vertrouwen in de mensheid in z'n algemeenheid en mij in het bijzonder! Bij nader inzien komt het mij eigenlijk ook niet uit (en je bent alles bij elkaar ook een aardige cent kwijt . . .) Toch wil ik die Bearcat ooit zien . . . Ben vorig jaar wel in het museum geweest, maar in de lucht heeft toch iets extra's. jan.