copterx 450 pro aanschaffen?

Ik wil naast mijn mini titan en trex 500 ook een ' reserve' heli aanschaffen
waar ik wat meer 3d mee wil uitproberen zonder teveel kosten bij een eventuele crash.
Nu zit ik te kijken naar een copterx v3 pro.
Is dit een goede keuze ....en wat voor servo's , gyro en regelaar zijn goed genoeg
om hier goed mee te vliegen?

Align 450PRO. ben je in 1 keer klaar. geen ge*(@@ met dat het niet werkt. en de standaard setup die erbij zit is gewoon bewezen en goed.

Nou geloof me, ik heb al vele heli's gehad Align, HK heli's enz en dit is een hele nette heli en niet te vergelijken met een HK heli.
Ik zeg niet dat het net zo goed als Align maar het is gewoon een degelijke copy die echt niet zomaar uit elkaar valt onder het vliegen.
Het enige wat ik heb veranderd is de canopy, die was al zo krom als een ..... toen ik het pakketje thuis kreeg.

ik heb de copterx pro ook een hele tijd gevlogen en was er erg te sprken over, maat van me vliegt er nu nog steeds een en vliegt perfect.

check ff mijn you tube kanaal staan verschillende videos van de copterx

VIDEO's

Ik woon in belgië en heb zojuist een copterX besteld uit hong kong.
De helicopter is aangekomen in belgië maar geraakte niet door de douane wegens verboden voorwerp.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Indien het de RTF versie is met een zender bij dan is de kans groot dat de zender niet voldoet.

Sent from my Samsung Galaxy S3

:D voor training is die 450 al klein,
als je voor een 450 kiest, dan moet die ook goed zijn,

ik heb een sport, met div. ombouw,
een T Rex 450 pro zal goed zijn

Ik vlieg nu 9 maand intensief ,want altijd bij de hand, een copterx pro. En hij slijt best wel. De kop lubbert aardig uit. Maar ala, 65euro kosten voor de heli, da's toch geen geld. Voor een tientje of 3 onderdelen erin, en hij is weer als nieuw :-)

als reserve heli een copterx hebben liggen is best een goed idee
ik heb er al een heel aantal gehad, van alle klonen vind ik de copterx de betere. alleen de swash heeft standaard speling, als je 3D wilt raggen zou ik daar een align oid voor nemen, voor gewoon een beetje rond crossen ga je daar geen last van hebben.

alle waar is naar zijn geld, dat blijft. Mijn skills hebben voorlopig nog geen originele align nodig hahahahhaa

1 van mijn eerste helis een CX450pro (daarvoor een CX250se) en beiden helis voldoen nog steeds. Enige kosten gehad aan de 450 een nieuwe belt:p

Nu voor de electronica een GP780 geplaatst en das wel een verschil maar de heli opzich is niks mis mee.

Back