copterx 450 pro problemen

100 km is peanuts.:p

Ik krijg het toch nooit 100% voor elkaar vrees ik...

Heb de filmpjes al enkele keren bekeken. de zender instellingen verschillen ook nogal. Vind op mijn cx-ct6c nergens servo 90° terug. komt dit overeen met norservo?

Ach wat, maakt niet uit :?

Wanneer zie je het eventueel zitten om een supernoob uit zijn lijden te verlossen? mss best eens op een zaterdag?

mvg

als je weet wat je zoekt is het niet moeilijk. trek er wel wat tijd voor uit want heli gaat ook grotendeels uitelkaar...:D(sorry), is altijd het leukste en dan "fingers crossed" dat hij weer goed in elkaar komt:mrgreen:

Zal even kijken wanneer ik zaterdags kan. (althans, moet ik even aan de vrouw vragen....;)), ik stuur je wel een pm

Geloof me, het is ZO ONTZETTEND veel sneller als je een gevorderde ff erdoorheen laat spitten ;-)

Die weet een beetje wat hij zoekt, weet doorgaans wel wat de heli moet doen.
En als het lukt, dan lukt het
lukt het niet, kan hij je op zijn minst de goede richting op helpen ;-)

Dus je doet er absoluut goed aan ff bij david langs te gaan..

@ student

Helemaal mee eens. Als David dit ziet zitten gaan we er werk van maken :D

Heb geen zin om alles zelf te proberen en dan even later de heli tegen de grond te laten duiken...

grtz

Voor mij is het geen probleem, als ik 100% zeker weet dat hij perfect in elkaar zit en alles is nagekeken;). Nieuw en RTF zeggen mij eigenlijk helemaal niks.

En voor wat betreft gelijk de grond in duiken, als jij geen/weinig helicopter ervaring hebt (en zeker geen CP) , en niet redelijk wat tijd achter de simulator hebt gezeten, vrees ik toch dat dit vrij snel gaat gebeuren, sorry:(.

Ik zit even te wachten op eventueel zaterdag maar dat weet ik morgen:)

Back