CopterX 50A ESC programmatie lukt niet!

hoi,

heb een probleempje met deze:

CopterX (CX450-10-05) 50A Brushless ESC with BEC

Ik heb het internet wat afgestruind naar een manual voor deze, had ik gevonden, ESC op geprogrammeerd, echter ik krijg de Softstart
niet goed.

hij zit op m'n CX450'er, dus wel zo prettig dat ie rustig opbouwt...

iemand die toevallig de juiste manual, of instellingen heeft voor soft start?

tnx!

Hoi,

Eens geprobeerd, nog steeds geen softstart...

De modellen van suppo ZIEN er krak hetzelfde uit, alleen blijken ze geen ESC's te hebben met een BEC, mijne is met BEC...

Stuk zal ie zeker niet zijn lijkt me, zit gewoon in de verkeerde menuutjes te foeteren...

Nog iemand een suggestie?

Jammer, had verwacht dat het werkte!
Heb er zelf ook een van suppo maar dan wel één met ubec, leek hetzelfde als de copterx esc...

Is inderdaad menu 2 optie 4, vreemd dat het bij jou niet werkt. Mogelijk heeft Suppo er voor CopterX aangepaste software er in gezet...

énorm irritant, prima regelaar enkel die functie krijg ik niet aan de praat...

Ik denk niet dat ze de functies zo drastisch wijzigen... Zal er dus ééntje worden voor in de easystar...

Ik heb hier nog een graupner 40A liggen, die doet het prima dus de copter ESC mag gaan.

Probeer het eens hiermee..
CopterX50AESC.jpg

Staat gewoon op de copterX site..
maar dan wat verdekt..
heb ik ook al eens lang naar lopen zoeken..
truuk is half gas is ook een stand..

Benno

Deze had hij al dus dat was geen probleem.

Nu bedenk ik mij net dat dit wel eens het probleem kan zijn:
De regelaar bouwt enkel soft op bij de eerste start en daarna enkel nadat hij tot stilstand is gekomen en hij een aantal pieptoontjes heeft gegeven.
Als je dus een klein beetje gas geeft en hem even later vol gas geeft dan geeft hij ook meteen vol gas. Als je echter vanaf de eerste start meteen vol gas geeft dan spin hij heel langzaam op naar een hoog toerental.

Mogelijk dat dit helpt!

hmmmm.

Ik ga er geen setje rotors meer door riskeren... Heb reeds een graupner regelaar, deze gaat in een funjet ofzo...

Back