CopterX CX 450 PRO V3

• Topicstarter Topicstarter hyperion1980
  • Startdatum Startdatum
H

hyperion1980

Guest
Ik zou graag deze helikopter bestellen van op eHORIBO.com (hong kong). Na wat ik gelezen heb zal ik deze bestellen zonder zender/ontvanger. Daar zal ik op een andere manier trachten aan te komen (ebay ofzo). Als er iemand nog een 2e hands 6kanaalszender heeft die perfect werkt, laat het dan weten!

heb net een artikel gevonden dat indien de waarde niet meer is dan 150€ en de BTW niet meer is dan 22€, dan krijg je een vrijstelling van BTW en accijnzen: link: Internet Administratie der Douane en Accijnzen

Ik hoop dat ik hierdoor geen risico neem, ik ben een Belg trouwens. Zijn er hier al gevallen bekend van in beslag genomen helikopters zonder zend/ontvang apparatuur?

alles wat meer dan 1,5 kg weegt is de KANS op 10 euro kosten zeer bestaand. (zeker als het via EMS komt)

Zenders koop ik hier. ontvangers daarentegen vlieg ik assan (2.4 module en rx), gewoon via hobbyking post meegestuurd.

als het e nog groter pakket (600-700size) is kan je effectief douane aan je been hebben: 25euro dossierkosten +21%btw + 9 % op waarde van je invoer en nog eens 21% daarop... dus 300 dollar = +-87 euro kosten

In beslag genomen goederen ken in persoonlijk niemand...
maar hierover is veel te vinden op mbf hoor, effe zoekfunctie gebruiken ;-)

mr vr klein pakje als 450 zou ik niet inzitten. mss gewoon hier lokaal kopen?

alles wat meer dan 1,5 kg weegt is de KANS op 10 euro kosten zeer bestaand. (zeker als het via EMS komt)

Zenders koop ik hier. ontvangers daarentegen vlieg ik assan (2.4 module en rx), gewoon via hobbyking post meegestuurd.

als het e nog groter pakket (600-700size) is kan je effectief douane aan je been hebben: 25euro dossierkosten +21%btw + 9 % op waarde van je invoer en nog eens 21% daarop... dus 300 dollar = +-87 euro kosten

In beslag genomen goederen ken in persoonlijk niemand...
maar hierover is veel te vinden op mbf hoor, effe zoekfunctie gebruiken ;-)

mr vr klein pakje als 450 zou ik niet inzitten. mss gewoon hier lokaal kopen?

ken jij dan goede adressen in Belgie (niet conrad.be)? Op ebay heb ik anders al een AE V2 kit gevonden voor rond de 80 euro

Ik heb al verschillende kits van copterx bij ehirobo besteld (dus alleen de kit) en nog nooit extra kosten gehad.

En ik stond te kijken van de snelle levering 1 keer zelfs maar 6 dagen!!!

Verder ehirobo is een super site met een dito klanten service!!!

Back