Corally C4: Tips voor motor, regelaar, ontvanger en accu's

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Anonymous, 13 jun 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hallo mensen,

    Heb laatst een Corally C4 aangeschaft, nu wil ik van jullie weten watvoor motor, regelaar, ontvanger en accu's jullie hierin zouden zetten.
    Hierbij graag het budget buiten beschouwing laten en misschien een lichte voorkeur geven aan het merk Corally.

    Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

    Robert
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Beste Rcer

    ik heb zelf heel lang met de Corally C4 eurochamp gereden, en het zijn goede autos die heel makkelijk af te stellen zijn, in mijn corally zat een Nosram dominator, een pro gold 13x2 corally motor, een Protoform BMW M3 kap, een robbe 250S digi servo, en een gewone acoms technisport zender set. ook reed ik met Saddle pak (3 bij 3 cellen) 3000 mah accu's.

    Groet robo
     
  3. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Even een vraagje. Bij PK staat de Corally C4 voor 125 euro te koop. Met 15/3 Fantom motor, standaard stuurservo en DigiTempo electronische snelheidsregelaar (11 wikkelingen limiet, geen achteruit) en nog 8 banden op velg.

    Ik wil graag beginnen met 1:10 elektro onroad. Want er is hier een club in de buurt en daar ga ik dan rijden. Maar is dit een goede koop? Ik heb al aardig wat ervaring, dus er moet wel wat aan af te stellen zijn. Anders dacht ik aan een schumacher MS1 carbon.
     
  4. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    ik zie geen gebruikte C4 staan op de site, maar als ik je zo hoor is het een mooi setje om te beginnen, maar let wel op, de C4 is verouderd en heeft dan waarschijnlijk behoorlijk wat speling op zijn stuur inrichting en zijn assen..... tja nieuwe auto of deze, moeilijke vraag. ga eens kijken naar de staat van de auto..

    Groet Robo
     
  5. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Dat klopt, hij was zeker net verkocht. Maar nu ik het zo hoor hoef ik hem toch niet. Ik ga voor een 2de hands xray of een schumacher ms1.
     
  6. elladar

    elladar Guest

    in een C4 zou ik als ik u was een corally 12X2 stoppen (rij ik ook mee)
    een 3300 mAh sanyo racing pack! ik rij voor het moment ook met een rocket 2500 van cs (snelheidsregelaar)wel alleen vooruit en rem. en zender tja das naar eigen keus

    Greetzz Fré
     
  7. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    naja schumacher en Xray zijn (naar mijn idee) even goed als wedstrijd auto. als je dan alleen naar kosten gaat kijken is schumacher goedkoper in de aanschaf, en ook iets (scheelt weining) goedkoper in de onderdelen.

    dus ik raad je allebei d auto's aan, maar omdat ik zelf ok met schumacher rijd en dat me zeer bevalt, gaat mijn voorkeur uit naar schumacher

    Groet Robo
     

Deel Deze Pagina