Corally IBS Charger/discharger USB-probleem

Ik heb sinds kort een Corally IBS Charger/discharger. Deze kun je via USB op de computer aansluiten. Op de computer kun je dan diverse laad/ontlaad grafieken zien.
De computer herkent het USB-device niet. Heeft iemand dezelfde ervaring of dit wel werkend gekregen?
Heeft iemand een pdf-handleiding?
Bert

Heb je een foto ?
Ik denk dat het een bantam clone is, en in dat geval kun je die driver ook gebruiken..
Is wel te downloaden, maar ik heb hem ook wel hier.....

Heb je een foto ?
Ik denk dat het een bantam clone is, en in dat geval kun je die driver ook gebruiken..
Is wel te downloaden, maar ik heb hem ook wel hier.....

Emil, bedankt voor je reactie.
Het is een bantam clone. Ze lijken allemaal op elkaar. Imax of Voltcraft van Conrad of Turnigy 8500 maar welke is nu de originele? Ik heb hiervan diverse handleidingen gedownload maar de menustructuur daarvan is op een aantal items afwijkend. Sommigen hebben een menu-item waarin je usb-communicatie kunt uit en aanzetten maar die keuze zit er bij mij niet in.

Ik heb de bijgeleverde drivers en software geinstalleerd en heb niet het idee dat het een driverprobleem is maar dat er geen data komt uit de usb aansluiting. Ik ga in ieder geval even op zoek naar drivers van de bantam. Ik heb trouwens op een ader forum gelezen dat de driver een com poort zou emuleren op com6. Weet je of dit inderdaad zo is.

Bert

Het probleem is inmiddels opgelost. In eerste instantie heeft de leverancier een handleiding opgestuurd. In tweede instantie heeft de leverancier een nieuwe lader gestuurd. De USB-aansluiting van de eerste lader bleek defect te zijn. Goede service.

Bert

Back