Corona LMH 120 : beginners impressie ....

Jezus wat een klap !! Dat er niet meer stuk gegaan is ??!!

Is je hoofdrotor-as niet krom ???

Wat betreft kappen heb ik me er nog niet in verdiept, heb vandaag toevallig wel op de site van heli-chris.de een aantal mooie gezien, maar wat zijn die dingen duur zeg.
Voorlopig doe ik het met die oude, totdat ik een beetje fatsoenlijk kan rondvliegen.

Binnenkort volgt een motoroverzicht dat ik aan het samenstellen ben, want uiteraard ook ik ga borstelloos met de Corona.

De hoofdrotor as is MINDER krom. :P Kun je nagaan. Verder heeft de met zipties vast gezette skid de grootste dreun opgevangen. Zelfs de tandwielen hebben niks opgelopen.

Kwa kap zou ik graag een orginele hebben maar dan doorzichtig zodat ik em zelf kan spuiten. Denk je dat die er zijn?

Nee joh! :lol: Ik bedoel niet een schaal fuselage. :P Ik bedoelde het standaard kapje zoals er al bij zat, maar dan doorzichtig zodat ik em lekker kan spuiten.

Hier nog de foto's van de "Gamma-tuning" :

1. oude versus nieuwe buis
img_1945_.jpg

2. stukken 5 cm afgezaagd en buis op maat gemaakt. 4 schroefjes cassettebandje gebruikt. eindkapjes schuiven ca. 11mm in de buis
img_1956_.jpg

3. detailfoto uiteinde
img_1957_.jpg

4. cassettebandje en geleiderolletjes versus originele busjes
img_1941_.jpg

5. geleiderolletjes (links) versus originele busjes
img_1942_.jpg

6. alle onderdelen bij elkaar
img_1950_.jpg

7. gemonteerd
img_1959_.jpg

8. uiteinde
img_1960_.jpg

9. et voila ! (dat zeg ik: gamma !)
img_1975_.jpg

10. close-up
img_1977_.jpg

11. close-up
img_1978_.jpg

12. perfect !
img_1980_.jpg

13. oh nee, dit is perfect .....
img_1721_.jpg

Zojuist even 1 pack leeggevlogen.
Na de heck opnieuw uitgetrimd te hebben omdat de buis toch ietsiepietsie langer is geworden verliep de vlucht perfect !

Met 4 graden grips , 7cellen en een standaard borstelmotor merk ik meer en meer de beperkingen van het klimvermogen.
Bij een dot gas geven duurt het heel even voordat hij klimt.
Het wordt tijd voor een brushless.

wordt vervolgd ......

Hey, niet et filmpje de schuld geven. ;)

1. Heb je firefox waarmee je et download?
2. Heb je XViD codec geinstalleerd?

@mestdaght :
ik vermoed dat 2s lipo te weinig spanning geeft onder belasting van 17A, iets van 7V (3.5V per cel). Nu heb ik c.a 7.7V.
Daarbij wil ik nu nog geen lipo's ivm de kwetsbaarheid tijdens een niet ondenkbare crash....

Freakazoid zei:
Hey, niet et filmpje de schuld geven. ;)

1. Heb je firefox waarmee je et download?
2. Heb je XViD codec geinstalleerd?

Bij mij werkt het filmpje ook niet.
Normaal gesproken kan ik alle filmpjes bekijken, via media player, nooit problemen.
Wat is firefox, wat is xvid, standaard staat dat zeker niet op de doorsnee pc? Kun je het filmpje niet als mpeg laten zien :wink:
Of loop ik hopeloos achter :cry:

666yeti666 zei:
Zojuist even 1 pack leeggevlogen.
Na de heck opnieuw uitgetrimd te hebben omdat de buis toch ietsiepietsie langer is geworden verliep de vlucht perfect

geen problemen met het zwaartepunt gehad? De Gammabuis is toch behoorlijk zwaarder :cry:

nou, dan bekijk ik dat filmpje maar niet, zoals gezegd heb ik met andere filmpjes nooit problemen :wink:

freak geef dan eens de juiste specs van het filmpje.
Ik ga met mijn tijd mee, werk als java programmeur dus een filmke bekijken lukt me meestal wel.
Ik heb de codex geinstalleerd + reboot en nog steeds hetzelfde fenomeen.
Andere filmpjes van u site werken perfect , andere camera ??
WinxP met mediaplayer windows explorer en mozilla getest.
filesize = 579 KB klopt dat.

TM
PS ik wil de plof wel zien.

gebruikte MS-044 Gyro opgehaald, voor 35 Euro.
Van het weekend testverslag.
ik ben benieuwd, al veel verschillende meningen over gelezen.
Voor 35 Euro wil ik wel een gokje wagen.
TM

Back