Crash Gemini, inspiratie voor nieuw vliegtuig ?

Hallo allemaal,

Na een klein foutje heb ik helaas afscheid moeten nemen van mijn Multiplex Gemini. Erg jammer maar we moeten door, dus ik ben aan het kijken voor een nieuw vliegtuig.

Ik ben op zoek naar een leuk stuntertje ARF voor een prijsje tussen de 100 en de 200 euro. Weten jullie nog leuke suggesties voor mij ?

Alvast bedankt!

Ja hoor een Funjet of een Projeti zijn leuke vliegtuigen die je voor die prijs makkelijk kunt kopen , ik neem aan dat je al wat ervaring heb dan tenminste

funjet komt er zowiezo haha, daar heb ik alle elektronica al klaar voor alleen het modelletje nog...

maar nu nog een stunt modelletje erbij, denk iets van een extra, sukhoi, yak, edge oid... zijn er nog leuke elektro modelletjes op dat gebied voor zo'n 150 euro arf ?

een park master heeft volgens mij helemaal niks te zeggen als er meer als windkracht 2/3 staat... lijkt me vrij weinig in nederland...

Ik neig toch steeds meer naar een houtbouw modelletje haha..

zelf iets bouwen? mischien is op hobbycity kijken?
je zoek 150 euro alleen de kist? mischien een hyperion edge? 1,14 span dacht ik,
gewicht 1,2 kilo.

je kan dan natuurlijk ook nog een model van sebart halen, zijn wel een stukie duurder

iets duurder, maar meer dan zijn geld waard. de extra 260 van precision aerobatics.

en je setup van de gemini past er zo in...

Hoi Michael. leuk dat je enthousiast bent geworden met het vliegen! Verander dan meteen even je avator:mrgreen:.
Kijk eens op rbc-kits. Dit zijn hele goedkope, en erg makkelijk te bouwen kitjes. Je zult er van versteld staan hoe makkelijk je zo'n kitje in elkaar steekt.
Komt bij dat je er gigantisch veel van op steekt!.

Succes.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Na een klein foutje heb ik helaas afscheid moeten nemen van mijn Multiplex Gemini. Erg jammer maar we moeten door, dus ik ben aan het kijken voor een nieuw vliegtuig.

Ik ben op zoek naar een leuk stuntertje ARF voor een prijsje tussen de 100 en de 200 euro. Weten jullie nog leuke suggesties voor mij ?

Alvast bedankt!

Was dus eigelijk een groot foutje. :mrgreen:

Zoals hier boven al gezegd is, nog eentje aanschaffen en pimpen.
Ik ben al aan mijn derde bezig, super kistje.

Gr Pascal.

Laatst bewerkt:
Is ie er zo erg aan toe dat hij niet meer te lijmen is?

Eflight heeft leuke balsa kistjes.
Ik heb de eflight sowtime 4D.

Vliegen bij wat meer wind nog steeds goed door de slanke romp.
Maar voelen heel licht als ze vliegen.

He allemaal Bedankt voor de reacties! ik ben toch voor een ander model gegaan (wel 3D!!).

Ik heb een Yak-54 .50 gehaald van CMP (Nitro models).
Heeft een fiberglas romp en balsa houten vleugels. Ziet er netjes uit en is goed afgewerkt. hij is eigenlijk voor een .46 2-takt maar ik wil hem ombouwen tot elektro.

Ik ga er denk ik wel een bouwverslagje van maken.

Back