Crash Twinstar

Gisteren m'n Twinstar jammerlijk aan "gort" gevlogen. Electronica gelukkig nog allemaal heel ;)

Nu is mijn vraag:
Waar kan ik terug een Twinstar kopen voor een redelijke prijs? (België, liefst provincie Antwerpen)
Albatros in Mechelen is gesloten wegens jaarlijks verlof, daar kocht ik hem voor 75 €

Thanks!

Mijne komt ook van bij natterer. Komt wel nog 8.90 euro verzendingskosten bij, dus dan kom je op 78.80 euro, thuis geleverd. (je moet dan ook geen benzine verstoken om em te gaan halen he). Bij mij was hij op een paar dagen geleverd .

Jammer van je twinstar. Hoe was het precies gebeurd ?

en ben ook wel benieuwd hoe hij er nu uitziet, heb je er een foto van ? :P

laten we zeggen ... er stond een boom in de weg ... :)
was verblind door de zon en effe m'n dieptezicht kwijt blijkbaar, dacht dat ik hem voor een boom stuurde maar blijkbaar hing ik er pal voor met alle gevolgen vandien ...

foto heb ik niet, maar de romp zelf is niet echt beschadigd, de vleugel is helemaal stuk, 1 rolroer eraf, plastiek bevestigingen stuk, en redelijk "uit den haak"

er kan ook wel een losse vleugel gekocht worden denk ik hoor,
is leuk om nog wat van te maken!!
succes! :D

op algemeen verzoek, de foto's :) (voor en na)

de vleugel is stuk, romp is nog goed ... alle electronica werkt nog, vandaag nieuwe besteld bij natterer (jammer dat albatros dicht is)

ik wou net zeggen, dat is toch nog et repareren! :P
dat vind ik juist altijd leuk, om het weer te herstellen :P haha

wat ga je er mee doen?

groetjes
Bart

Denk dat het dan beter is om maar een nieuwe te bestellen. Anders zit je met een mooie, te duur betaalde, nieuwe vleugel, op een toestel vol met schade.

of je kunt een nieuwe bestellen, en de kapotte aan mij geven? :lol: ;)

Back