Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je je nu al bezig houd met crash kosten zou ik niet beginnen met heli vliegen.
Veel mensen crashen omdat ze zo krampachtig vliegen doordat ze bang zijn te veel geld kwijt te raken.
Had ik ook vroeger maar nu vlieg ik stukken beter omdat ik alleen nog maar met vliegen bezig ben en ach die kosten zijn ruimschoots te overzien vooral met een 450/500 sz.
helaas zijn de rotor bladen vaak de grootste onkosten post.
Oke dus ik spaar lang, koop me een mikado logo 800, crash 'm en moet vervolgens weer maanden sparen om 'm te repareren. Dat is toch niet handig dus dat iemand vooraf wat geïnformeerd wil zijn over mogelijke kosten is toch verstandig. Als je verkrampt vliegt omdat je je een crash niet kan veroorloven kun je misschien beter je ruim binnen je kunnen blijven en het van je af proberen te zetten of gewoon een minder duur model vliegen.
(posted with a tablet)
Als je je nu al bezig houd met crash kosten zou ik niet beginnen met heli vliegen.
Veel mensen crashen omdat ze zo krampachtig vliegen doordat ze bang zijn te veel geld kwijt te raken.
Had ik ook vroeger maar nu vlieg ik stukken beter omdat ik alleen nog maar met vliegen bezig ben en ach die kosten zijn ruimschoots te overzien vooral met een 450/500 sz.
helaas zijn de rotor bladen vaak de grootste onkosten post.
Klein dingetje bij de grote maten: velen die daar mee beginnen, nemen les in een club.
En dat is zowieso een goed recept voor een leerweg met zo min mogelijk schade.
Ook met een 450.
Maar velen willen zelf leren, en nemen om die reden een 450. En nemen dus geen les ;-)
Klein dingetje bij de grote maten: velen die daar mee beginnen, nemen les in een club.
En dat is zowieso een goed recept voor een leerweg met zo min mogelijk schade.
maar doordat ik vaak erg creatief vloog...
Het nadeel is dat locaties waar les gegeven wordt bijna op 1 hand te tellen zijn. Ik kom bijvoorbeeld uit de regio Eindhoven en heb tot nu toe geen enkele locatie binnen redelijke afstand kunnen vinden waar les gegeven wordt.tja crashen doet pijn ...
....
daarom denk ik ook dat je beter kunt gaan trainen op een vliegclub met een grotere size.
Aan een trainerkabel met een goeie instructeur. Geeft je denk ik wat meer zelfvertrouwen en kunde.