Crawler Hoofdstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien iets om over na te denken voor de modjes van het forum hier, Zou er een Crawler hoofdstuk onder Auto's en andere voertuigen kunnen komen, of anders eentje onder electro auto's?

mvg
GJ

dan word t wel erg druk op t forum (qua onderwerpen)
1:12, 1:10, shourt course, buggy, truggy, electro buggy, electro truggy enz enz...

er bestaat namelijk al een echt forum over scalers en crawlers (al is dat nog niet zo professioneel..) www.crawlers-scalers.nl

Lijkt me inderdaad een beetje overbodig. Voorheen keek ik ook nog wel eens in de onroad topic's maar nu ik een paar x extra moet kliken komt dat er niet meer van ook jammer.

Volgens mij is er voor geen bepaald type auto een aparte sectie.
En als dat wel zo zou zijn was crawler de minst populaire ervan, en dus de laatse die aan bod zou komen denk ik toch

Crawlers zijn toch off-road? Dus ik zou zeggen dat ze een eigen hoofdstuk hebben..

Er zijn idd meerdere crawler forums, ik vroeg dit omdat hier geen subdir voor was op dit forum. Tis nog een vrij onbekende tak van rc in Nederland denk ik. Dus een beetje promotie kan geen kwaad.

RCCrawlers.com is trouwens een grote site.

ikweet nie goed ze!! maar leest gij eigenlijk we alle posts voor ge iets zelf post?overal zie ik uwen comentaar staan!!
Ja hoor, ik lees alles. Ben ik soms vergeten jouw permissie te vragen om te posten? Oei, ik zal het niet meer doen :rolleyes:

Verder zou ik dat popie-jopie vlaamse boeren dialect inruilen voor algemeen begrijpelijk (beschaafd) Nederlands, dan snappen normale mensen ook wat je allemaal uitkraamt.

allez, succes zulle...

Okay dude, das gewoon uncool... (ja ik weet het das engels, bit me!)

maar een beetje rond kijken kan misschieen geen kwaad nee... en RCC is echt een toffe toko! kijk ik vaak zelf ook rond voor de builds hoewel ik niet eens een crawler/scaler heb...

What can I eraan do-en dat he no normaal dutch speakt? If iedereen but what does und maar wat schreibt wenn it him outcomes dan dieses forum fait incomprehensible..

Dat zou pas uncool zijn, niet?

(verder heb ik niks negatiefs over het crawler topic gezegd of te zeggen en heb ik ook geen idee hoe je iemand "bit", maar oke)

Laatst bewerkt door een moderator:
De manier waarop jij hem erop aanspreekt is een stuk minder cool dan Dafke's dialect helaas.
Don't shoot the pianoplayer... Of is dat messenger? Ik haal die twee de laatste tijd ook zo vaak door elkaar.
Afijn.

:ontopic:

Als user:
Een kwalijk bericht gemeld...
Even kijken hier....

Ach ik snap het al, hihih ;) Humor.... Iets met boontje en een maand salaris....
Proest.... Over ironie gesproken...

Oh ja evenover op de mo modus:

[mod]
Enfin ONTOPIC heren !
[/mod]

Ah kijk.. mompelt iets met een spuit en het nummer elf.. maargoed.. :ontopic: dan maar weer:

Wat een goed idee zeg: een eigen hoofdstuk voor Crawlers!
En dan voor elk type Crawler een eigen topic zodat mensen die aan crawlen doen hun favorite crawler kunnen bespreken in een speciaal daaraan gewijd topic. Zo kun je heel handig informatie terug vinden over de juiste vertandingen, de temperatuur van je esc en motor onder verschillende omstandigheden, veel gebruikte accu types en waar je deze het beste kunt kopen, hoe je de mooiste kap kan spuiten en de reeds gespoten kappen van andere forum gebruikers beoordelen en ervan leren.
Ook kan je dan mooi kijken met welke bandjes andere forum gebruikers op hun crawler rijden en hun ervaringen vergelijken met die van jou en zo beslissen of je overstapt
Een dergelijk hoofdstuk zou aan beginners allerlei informatie kunnen aanbieden die hun helpt een mooie en gedegen instap te maken in de hobby. Bijvoorbeeld de vraag : Welke merken crawlers zijn er en welke types zijn daarvan het meest geschikt om in de het crawlen in te stappen? Ik zou er ook een duidelijke faq aan toevoegen zodat iedereen op een centrale plek allerlei veel voorkomende vragenkan terug vinden en beantwoord zien en er zo voorkomen kan worden dat er herhaaldelijk overbodige vragen in het forum worden gesteld.
Ook kan er een leuk topic worden geopend waarbij men afspraken met elkaar kan maken om af en toe eens gezellig met zijn allen met gaan crawlen. BBq en een bakje bier erbij: helemaal top! Een topic met crawl wedstrijden is dan natuurlijk ook onmisbaar. Zo kan je heel mooi zien waar er wedstrijden zijn en misschien zelf ook af en toe eens meedoen.

Ik zeg: Doen!

ge zijt (jij bent) hier enkel voor de boel vol te lullen ! moet je even al je berichten bekijken. enkel komentaar op een ander. als je echt niets nuttig te zeggen hebt. zwijg dan . en verbrot dit forum toch niet. het begint echt tegen te steken hier op dat forum! er is meer bullshit te lezen dan iets anders. zonde dat zo zwanzers lijk u hier de boel komen verzieken. begin je eigen forum en gaat daar het klein kind uithangen. zo toon je tenminste toch een beetje respect voor de die dat het hier wel goed bedoelen!!

Ah kijk.. mompelt iets met een spuit en het nummer elf.. maargoed.. :ontopic: dan maar weer:

Wat een goed idee zeg: een eigen hoofdstuk voor Crawlers!
En dan voor elk type Crawler een eigen topic zodat mensen die aan crawlen doen hun favorite crawler kunnen bespreken in een speciaal daaraan gewijd topic. Zo kun je heel handig informatie terug vinden over de juiste vertandingen, de temperatuur van je esc en motor onder verschillende omstandigheden, veel gebruikte accu types en waar je deze het beste kunt kopen, hoe je de mooiste kap kan spuiten en de reeds gespoten kappen van andere forum gebruikers beoordelen en ervan leren.
Ook kan je dan mooi kijken met welke bandjes andere forum gebruikers op hun crawler rijden en hun ervaringen vergelijken met die van jou en zo beslissen of je overstapt
Een dergelijk hoofdstuk zou aan beginners allerlei informatie kunnen aanbieden die hun helpt een mooie en gedegen instap te maken in de hobby. Bijvoorbeeld de vraag : Welke merken crawlers zijn er en welke types zijn daarvan het meest geschikt om in de het crawlen in te stappen? Ik zou er ook een duidelijke faq aan toevoegen zodat iedereen op een centrale plek allerlei veel voorkomende vragenkan terug vinden en beantwoord zien en er zo voorkomen kan worden dat er herhaaldelijk overbodige vragen in het forum worden gesteld.
Ook kan er een leuk topic worden geopend waarbij men afspraken met elkaar kan maken om af en toe eens gezellig met zijn allen met gaan crawlen. BBq en een bakje bier erbij: helemaal top! Een topic met crawl wedstrijden is dan natuurlijk ook onmisbaar. Zo kan je heel mooi zien waar er wedstrijden zijn en misschien zelf ook af en toe eens meedoen.

Ik zeg: Doen!

Laatst bewerkt:
wel raar dat je toch begrijpt wat ik bedoel!!

Ja hoor, ik lees alles. Ben ik soms vergeten jouw permissie te vragen om te posten? Oei, ik zal het niet meer doen :rolleyes:

Verder zou ik dat popie-jopie vlaamse boeren dialect inruilen voor algemeen begrijpelijk (beschaafd) Nederlands, dan snappen normale mensen ook wat je allemaal uitkraamt.

allez, succes zulle...

ge zijt (jij bent) hier enkel voor de boel vol te lullen ! moet je even al je berichten bekijken. enkel komentaar op een ander. als je echt niets nuttig te zeggen hebt. zwijg dan . en verbrot dit forum toch niet. het begint echt tegen te steken hier op dat forum! er is meer bullshit te lezen dan iets anders. zonde dat zo zwanzers lijk u hier de boel komen verzieken. begin je eigen forum en gaat daar het klein kind uithangen. zo toon je tenminste toch een beetje respect voor de die dat het hier wel goed bedoelen!!

Goh, je lèk wel baus? :yes:
Adem in.
Adem ùit.
Gaat ut weâh een beitje?

ja kèk, ik dach as jè zau onbeschof bent om dat boerse belgs in de taupics te blève plempe dan hoef ik auk gein moeite te doen om een beitje abn te schrève he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back