Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo ik ben chris en woon in hellevoetsluis.
Ik heb een rc cyclone auto in elkaar gezet, maar hij wil niet starte. Ik heb alles op de standaard instellingen gezet, maar tevergeefs. Is er misschien iemand in de buurt die mij kan helpe?? M.V.G chris
Heb ook het probleem hij pakt hem af entoe wel maar veder ook niet heb vanalles geprobeer maar nix hoor ja heb er een tennis arm van over gehouden hahaha
Oja het gaat hier om het blokje van thunder arm pro 12 2,11cc
De carburateur is de thunder tiger pro 12
Ook wil het helpen om na een aantal keren te vergeefs te hebben gestart de gloeiplug eruit te draaien, de auto te kantelen en dan aan de starter trekken om zo de cylinder schoon te maken.
Tip van flip: kantel de auto altijd van je af zodat je niet met je mond vol nitro staat.
Hierna weer gloeiplug erin , even verder afstellen en weer starten.
Check ook altijd of je gloeiplug wel goed gloeit.
Meer informatie vind je natuurlijk ook hier op het forum.
@Nitrorcfreak,
de topicstarter heeft dit topic in 2011 geopend en heeft waarschijnlijk al zijn antwoorden wel gehad..
De laatste reactie was bijna een half jaar geleden. En die was van iemand die daarna nooit meer online is geweest.