D3D Valkenburg

Tja, ik ben ook niet zo happig op vliegen met windkracht 5
En dan heb ik nog een zware heli :???:
Ik heb veel symetrische figuren die dan erg, erg lelijk worden.

Ik vraag me af of de vliegrichting wel aangepast kan worden.
Met windkracht 5 vlieg ik dus niet als de wind naar me toe staat.
Dan ga ik met haren knippen met mijn eigen heli.

Dat had ik dus afgelopen week ook bijna met een figuur naar me toe, heli kwam wel heel erg dicht bij

Heren,

Ik heb net gebeld met Frits en Raymond, en er is besloten het voor morgen af te lasten. Waarschijnlijk is de vervangende datum zondag de 14e, maar daar is maandag meer duidelijkheid over. Jullie krijgen nog mail hierover.

Heren,

Ik heb net gebeld met Frits en Raymond, en er is besloten het voor morgen af te lasten. Waarschijnlijk is de vervangende datum zondag de 14e, maar daar is maandag meer duidelijkheid over. Jullie krijgen nog mail hierover.

Doe het dan een week later dan doe ik ook mee :banana:

nieuwe datum

Het is erg jammer van de afgelasting, maar ik vindt het zeer begrijpelijk. Net zoals ik al van meerdere mensen lees kan ik de 14e ook niet en een week later wel ,ook de 28e zou ik kunnen.

Groeten
Steven.

Tja, de replies to all zeggen ook allemaal een week later.
Voor mij zou dit ook beter uit komen.
De 14e hebben we de open dag van de club namelijk.

EN ik ben erg nieuwsgierig naar de vliegkunsten van Nick Wolsink :yes:

Tja, de replies to all zeggen ook allemaal een week later.
Voor mij zou dit ook beter uit komen.
De 14e hebben we de open dag van de club namelijk.

EN ik ben erg nieuwsgierig naar de vliegkunsten van Nick Wolsink :yes:

Ben net 1 jaar bezig en vind zelf dat ik niet mag klagen, maar goed daar mag jij dan over oordelen.
Aan het materiaal licht het iig niet ;)

Mij zou het ook beter uit komen als het een week later is. Volgende week is de hollyday meeting in Nijverdal, en daar wil ik ook graag heen gaan. Ook heeft mijn regelaar het vandaag opgegeven, dus dat zal ook nog wel wat experimenteren worden van de week...

Vervangende datum

Op dit moment is deze vraag aan diversen piloten gesteld bij welke club dit op korte termijn mogelijk zou zijn.

Dit zou dan zondag 21 september als vervangende datum moeten gaan worden.

Mocht dit niet lukken dan komt de laaste wedstrijd te vervallen.

We houden jullie op de hoogte.

Groet Raymond Houtman
KNvVL Subcommisie Heli
3D Commisie

Op dit moment is deze vraag aan diversen piloten gesteld bij welke club dit op korte termijn mogelijk zou zijn.

Dit zou dan zondag 21 september als vervangende datum moeten gaan worden.

Mocht dit niet lukken dan komt de laaste wedstrijd te vervallen.

We houden jullie op de hoogte.

Groet Raymond Houtman
KNvVL Subcommisie Heli
3D Commisie

Is Eibergen een optie, ik wil het ze wel vragen

Het zou bij ons op Zoetermeer ook kunnen maar dan wel op zaterdag, zondag mag er pas motor gevlogen worden vanaf 12.00U en dat lijkt mij te krap.

Gr,

Mario

Hoi Jongens,

Zie mijn posting in de Dutch 3D discussie. We gaan proberen om een herkansing te doen op 21 septeber in Almere.

Groeten,

John.

Back