D90 body cc10 hulp gezocht

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een cc-01 maar ik ben gek van Defenders.
Nou zie ik hier wel vaak een body, maar waar koop je die dan?
Ik wil graag een body die 110% past, dus niet dat de wielen een centimeter meer naar achter staan dan de kap. Ik zoek iemand met ervaring die ook z'on kap heeft en mij tips kan geven waar ik hem kan kopen, een die mij tips kan geven bij het bouwen/spuiten/andere dingen die je er e.v.t aan zou kunnen doen.

Biem

Hij moet er dus niet zo uitzien

1/10 Land Rover Defender D90 on Axial SCX10 | The RCSparks Studio Online Community Forums

De cc-01 variant dan natuurlijk.

Wielbasis is géén punt, met een 4-link setup (kan je zelf maken met kogelkopjes en draadstangen), kan je de achteras makkelijk naar voren of achteren schuiven (langere of kortere draadstangen) mocht de body niet standaard overeenkomen met of de korte, of de lange standaardopbouw.

4linksCC01game-mania.jpg

Wielbasis is géén punt, met een 4-link setup (kan je zelf maken met kogelkopjes en draadstangen), kan je de achteras makkelijk naar voren of achteren schuiven (langere of kortere draadstangen) mocht de body niet standaard overeenkomen met of de korte, of de lange standaardopbouw.

4linksCC01game-mania.jpg

Ja, heb ik al geprobeerd maar dat mislukte, en na de kap is het geld even op, past degende van rc4wd op een standaard cc01?

En hoe zijn ze met verzenden?

De body is volgens mij ook uitgebracht op een 1/10e speelgoedwagentje, (net zoals ooit de Nikko G55), als je die ergens te pakken kunt krijgen, spaar je waarschijnlijk al wat kosten uit.

attachment.php

Killerbody rc komt binnenkort uit met een d90 body. Heb juist zelf de horri bull gekocht , sjieke body
Je moet de catalogus van 2015 eens downloaden en dan kun je lekker kwijlen.
Ik bestel ze in Bochum of bij asiatees

Laatst bewerkt:
Hebben ze daar ook body's van abs?
@tamaniac: ik heb alleen 1/16 en kleiner kunnen vinden.
Weet iemand miss een winkel waar je de dingen van rc4wd kan kopen?

Body's van killerbody zijn van extra dikke lexan en de nieuwe serie zal extra versterkt zijn. Helder of gekleurd met of zonder lightbuckets

Body's van killerbody zijn van extra dikke lexan en de nieuwe serie zal extra versterkt zijn. Helder of gekleurd met of zonder lightbuckets

Kan je daar ook in tappen en is het net zo sterk als abs? Dat heb ik namelijk wel nodig, hij wordt namelijk in ts gespoten en dan mag de kap niet buigen!

Hebben ze daar ook body's van abs?
@tamaniac: ik heb alleen 1/16 en kleiner kunnen vinden.
Weet iemand miss een winkel waar je de dingen van rc4wd kan kopen?
Rc4WD op ebay scoren, heb je vaak minder verzendkosten dan rechtstreeks bij hun shop.

;-):worship:Ah oké,
Ik ben erachter dat ik sowieso niet genoeg geld heb voor een body en ik ga verder met upgraden van de auto zelf.
Maar wel hartstikke bedankt voor de info, kan ik anderen ook weer mee helpen.
:p

Ah oké,
Ik ben erachter dat ik sowieso niet genoeg geld heb voor een body en ik ga verder met upgraden van de auto zelf.
Maar wel hartstikke bedankt voor de info, kan ik anderen ook weer mee helpen:worship:

Cc is al een top wagen en de links en aandrijf as verlangen of in korten is gewoon altijd nodig.

De cc heb van huis uit al 3 mogelijkheden kwa wiel basis

Midden maat

Was voor de fj40 toyota body.

Kom der een plaatje over de 2 punten heen.

Ik zoek der ff een afbeelding bij een moment

Back