Daf cf

Wat een mooi ding joh.
Ziet er erg goed uit hoor.
Maar 1 vraagje, waarom knipperen je koplampen zo.
Of komt dat door het filmen.

Groet Henk.

dit komt door een lage accu spanning in combinatie met gedimd licht
bij het gedimde licht knipperen ze al een beetje maar als de accu leeg is word dit erger

hallo
wat is dit gaaf zeg,
de kraan werkt ook heel realistisch qua snelheid,
echt vakwerk,
hopelijk is deze daf te bewonderen in bemmel,
groeten markioo

robbe lichtset?

en ik vind hem erg mooi echter alleen 1 maar.. die poten gaan die in verhouding niet errug snel?

ja maar die worden gestuurd via de serve kanalen van de lichtset dus alles of niks zeg maar
meschien dat ik is ga kijken of ik dit een beetje kan smoren op één of andere manier

Hallo Robbert,

Mooie laadkraan hoor, Super, ziet er heel mooi uit, strakke combinatie !!!
Uniek model de DAF CF

das een zeer mooi filmpje van je mooie truck
gewoon smoorventieltjes tussen zetten
zal wel bestaan in zo'n kleine uitvoering volgens mij

Ziet er goed uit, mooie auto.
Alleen een kleinigheidje, als in het echt de kraan draait, draait de motor ca 1100 toeren i.v.m de p.t.o. is dit in modelbouw niet te maken. Als je overschakelt naar de kraan dat de auto meer toeren krijgt. Zou helemaal supergaaf zijn. Mooie schamel kar erachter en er mee leren rijden en het is af.

zo super mooi, en je bent nog erg handig in draaien ook.
waar bedien jij je kraan mee ? met draai knopjes of met de sticks?

mvg bertus

de aanhangwagen is er al en ook bijna klaar
ik zal is een paar mooie foto's maken van de hele combinatie als ik tijd heb

en de kraan word bedient met de knuppels twee schuiven en twee schakelaars (de schakelaars voor de steunpoten vandaar de snelheid)
dit alles met een robbe F14

Robbert die laadkraan is dat zelfbouw? Wat voor hydrauliek pomp en ventielen gebruik je. Ik ben me namelijk een beetje aan het orienteren voor de keuze van mijn oplegger heb namelijk een 3 assige stenen wagen in gedachte met laadkraan.

een hele mooie daf alleen jammer dat er geen cabine lampen op zitten zoals op de 105 links en recht boven dat had ook heel mooie gestaan denk ik

ik heb vandaag een andere regelaar geplaatst op de hydro pomp
deze kon alleen aan en uit gezet worden
nu kan ik het toerental regelen waardoor de poten er langzamer uit komen en de kraan soepeler beweegt waneer er weinig druk nodig is;)

Mooiii

Ik heb net je filmpje bekeken en daarna een dweil gepakt voor mijn kwijl.
Wat is deze truck voor van een partij mooi techniek man.

Back