Dalton Extra300 Mark Leseberg-edition 123''

Voordat we aan de finale afwerking beginnen, hebben we het toch niet kunnen nalaten de Dalton eens in elkaar te zetten. Hij is wat kaal zonder wielkapjes, maar dat komt nog goed.

IMGP4034.jpg

IMGP4035.jpg

IMGP4037.jpg

De komende weken gaan we eerst op ons gemak e.e.a. afwerken. Haast heeft nu weinig zin omdat het toch waarschijnlijk niet gaat lukken om de Dalton voor de F3M seizoensopening in Valenciennes volledig af te hebben, maar vooral te hebben afgetrimd. Ik neem er de tijd voor...... Als hij maar gereed is in de week vóór Romilly.

Hallo Pharriesk,
Naar aanleiding van ons gesprek was ik erg benieuwd naar de resultaten, ik was al geruime tijd niet op het forum geweest:confused:, maar ik heb wel iets gemist.
Met alle inspanningen van afgelopen winter hebben jullie wel iets moois neergezet. In jullie verslag zaten ook weer leuke bouwtips verwerkt die wij (de lezers) weer kunnen gebruiken, als de omstandigheden dat toelaten.

Ik ga graag kijken naar de pittige F3M wedstrijden en daar zal ik hem deze zomer wel een keer in actie gaan zien. Ik hoop dat hij spoedig klaar zal zijn zodat je kan beginnen met de africhting van deze kist.

Groetjes, mrlavo

En tenslotte het totaal beeld:

IMGP4090.jpg

IMGP4097.jpg

IMGP4093.jpg

Het is nu nog een kwestie van 2 stekkers af solderen, stikkers erop plakken en even alles nalopen, en dan is hij klaar voor zijn eerste vlucht.

Jurrien: Kan ik je al inschrijven voor DOAME-2011 ?

Mooie kist man!

Succes met de Maiden!

Groet
Winfried

Back