damen multicat 1908

• Topicstarter Topicstarter krimpen
  • Startdatum Startdatum
K

krimpen

Guest
heej allen ik ben het krimpen (marco).

ik heb de eerste muticat weg gegooid.Ging een beetje de slechte kant op maar ik ga over nieuw beginne.Nu maak ik de romp wel van hout dus ik ga niet eerst een mal maken.Ik ga van het weekend de spanten kopieren.Dus volgende week op het hout plakken en dan uitzagen.Maar Ik zit nu met een vraag en die luid zo;als ik de spanten uit zaag moet ik ze ook goed uitzagen dus dan moet er een paar mm extra af gezaagt worden voor het hout en het glasvezel.dus mischien weet iemand hoe dik het gewoonlijke laagje glasfezel is ?

hartenlijk dank marco:pim:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Marco,

Er zijn hier vast genoeg die je willen helpen, maar zou je willen proberen om het wat duidelijker te typen.

Groeten Piet.

heej piet

Ja dat hoor ik vaker :(.Ik type gewoon tesnel tot mijn spijt en ik let er egt super erg op.Maar ja soms heb ik van die dagen dat het niet mee zit.maar ok ik zal ff de fouten uit het bericht proberen tehale;).bedankt voor de tip ;).

marco

heej allen ik ben het krimpen (marco).

ik heb de eerste muticat weg gegooid.Ging een beetje de slechte kant op maar ik ga over nieuw beginne.Nu maak ik de romp wel van hout dus ik ga niet eerst een mal maken.Ik ga van het weekend de spanten kopieren.Dus volgende week op het hout plakken en dan uitzagen.Maar Ik zit nu met een vraag en die luid zo;als ik de spanten uit zaag moet ik ze ook goed uitzagen dus dan moet er een paar mm extra af gezaagt worden voor het hout en het glasvezel.dus mischien weet iemand hoe dik het gewoonlijke laagje glasfezel is ?

hartenlijk dank marco:pim:
mischien dat dit wat beter is ?;)

Hallo Marco ,

Let er maar niet zo op , een paar spelfoutjes of , . niet op zijn plek .
Als ik hierboven kijk en dat op zijn leeftijd !!
Hoever ben je met die multicat , heb je daar een spantenplan van ?

mvg hans

Als je vragen heb kom dan een donderdag avond naar de club avond van de nvm krimpen a/d ijssel er zijn misschien wel mensen die je kunnen helpen

Groet Tom

Ps op de site kijken naar het adres van NVM krimpen /capelle a/d IJssel

Back