Dames en heren!! Robert gaat vliegen!!

Bij deze de officiele aankondiging: Ik heb een GWS Slowstick besteld! Jawel.. na het bouwen van schepen wil ik mij eens gaan bekijken hoe mij het vliegen gaat bevallen. In overleg met Rob heb ik een GWS Slowstick aangeschaft, komt eind april waarschijnlijk binnen... Binnenkort overal helm verplicht!!

Dus, waar Robert, daar -> :jos: :thumbsup:

Robert

kijk uit robert, voor je het weet post je ook "ik ben robert, ne ik ben verslaafd aan vliegen" :wink:

Leuk vliegtuigje die slowstick, kun je ook lekker mee buiten vliegen! heerlijk, in de zon, uit de wind, kont int gras... verslaafd raak je zeker. :P

Succes!

monkey

Veel succes met leren vliegen!!

slowstick.jpg

Johan

Het verbaast me een beetje dat er nu niemand iets zegt over vliegen bij een club, en dat
het evt geen goed beginners toestel is ---> :P :P ;) :mrgreen:<---

Het verbaast me een beetje dat er nu niemand iets zegt over vliegen bij een club, en dat
het evt geen goed beginners toestel is ---> <---

De tijden veranderen.....!

Ik denk dat Robert dat allemaal wel weet en wij hem dat ook niet hoeven te vertellen. ;)
Als Robert heeft besloten niet bij een club te gaan vliegen is dat kennelijk een bewuste keuze geweest, en heeft het imo ook geen zin om hier over te beginnen. (Iets wat bij absolute beginners vaak niet het geval is.)

Hoi Robert

welkom, bij de lucht piraten :wink:, nu nog een heli kan je op de parat van roel landen :lol: . Of een paar drijvers er onder, kan je toch varen met je model.
En idd je wel ff melden bij de vliegboy daar in eibergen he :wink:

gr Remco

hmm.... ben bang dat die F18's mijn slowstick als lekker hapje zien...
Het idee is wel leuk op zich.. hmm...

Robert

Hey Robert

Misschien nu eerst snel nog oefenen op een flight-sim 8) das goed voor het zelfvertrouwen :D de rest komt vanzelf :wink: .

Succes Robert ehhhhhhh hals und bein bruch ehhhhhhhh toi toi toi :oops: ach het zal wel goed gaan :wink:

Grtz,
Heino

Back