Dank jullie allen voor de hulp :)

Ok mijn idee was dan zo de T-rex 450 sport super combo en dan de WFLY WTF07 7-Channel 2.4Ghz zenderset :) is dit goed?

Gr,
Jurjen

(neem een andere site, ik heb de super combo voor €340;) )

Maar vergeet niet het geld voor lipo's en lader he, gaat ook wel €150,- inzitten!

ik denk dat je beter nu kan investeren in een goede zender, en een (goedkopere) kloon van de 450 kopen. Als je dan later naar iets groters wilt zit je weer niet met de kost van een zender die het wel zou aankunnen..

@jasper
Dankje man voor de site nu kan ik de heli (T-rex 450 Sport) en een zenderset (Spektrum DX6i + AR6100 ontvanger) voor minder dan 500 euro kopen.

Gr,
Jurjen

Is goed joh!
Als je gaat kopen veel succes en plezier!
Zorg trouwens wel dat je dan een instructeur neemt die ook bevoegt is!
Plezier ga ik zeker hebben;) En ik weet al iemand die ervaren genoeg is die me kan leren vliegen met een CP. Kan niet wachten tot dat hij er is :).

Groeten,
Jurjen

Nee nog niet :) moet even wachte tot dat ik jarig ben geweest (7 juni :) :) vier het 11 juni) dus nu nog maar gewoon even vliegen met mijn FP en Co-axial :p.

Dank jullie allen voor de snelle hulp :)

;) Ben je al aan het oefenen op een sim?

Eerst hoveren, dan 8'tjes vliegen, en dan backwards 8'tjes, enz.............8-)

Zorg dat je dat goed onder de knie hebt voor dat je je dure spul gaat proberen. Als je na 2 minuten vliegen de boel weer moet gaan fixen is na twee keer crashen de lol er snel vanaf. :bad-words:

Gr. Tijn

Laatst bewerkt:
;) Ben je al aan het oefenen op een sim?

Eerst hoveren, dan 8'tjes vliegen, en dan backwards 8'tjes, enz.............8-)

Zorg dat je dat goed onder de knie hebt voor dat je je dure spul gaat proberen. Als je na 2 minuten vliegen de boel weer moet gaan fixen is na twee keer crashen de lol er snel vanaf. :bad-words:

Gr. Tijn

Ja ik wil het wel proberen er is alleen een probleem met mijn computer zoals ik in de PB had gezet :p ik kan de sim waarschijnlijk niet op een mac downloade of wel? anders moet ik wachte tot dat mijn computer klaar is met het reboote:yes:

Gr,
Jurjen

Back