Hoi allemaal,
Beste Nickos bedankt voor de tip dat ik niet moest zingen voor de Sint en kijk hieronder wat ik in mijn schoen gevonden heb.
Beste Hendricx ik denk dat jouw gedichtje zeker heeft toegedragen wat ik in mijn schoen gevonden heb BEDANKT kerel gaaf hihi.
Gedicht van Hendricx,
Omdat je nu zo mooi kunt zwijgen
zal je van de 'sint' vast wel cadeautjes krijgen
ja ja ik heb 't al gezien
volgens mij is't een "Australisch werpgeval" en 'n F16
de ene reeds kant en klaar gebouwd
de ander een weinig in de kreukels , maar repareren is jou wel toevertrouwd
je zult je er vast wel mee amuseren
en nou nog turbine-vliegen leren !
de 'sint' heeft zich weer uitgesloofd naar behoren
maar dat is 'm wel gegunt die vent uit Apeldoorn.
Hieronder wat ik vond in mijn schoen vanmorgen, een boomerang compleet met een Wreng 54 turbine en alles er op en er aan, incl met een
zender Futaba 1024 de ECU is van Projet, A1 landingsgestel, dus een complete turbine kist vlieg klaar in top conditie, 2x 4,5 minuut gevlogen.
Hieronder de Boomerang en zender in mijn schoen.
Hieronder de Boomerang in mijn schoen.
klik hier voor een filmpie van mijn boomerang-45
Ik was vanmiddag even weg en toen ik terug kwam stond er ook nog een F16 in men schoen, er missen nog wel een paar onderdelen maar die
Sint zal dat onderweg naar mij wel verloren zijn met die storm vandaag en ik ben natuurlijk heel tevreden over die goede beste Sint, TOP KEREL.
Hieronder de F16 in de schoen,
Hieronder in de woonkamer.
Precies wat ik allemaal graag nog zou willen hebben hoe wist die beste Sint het ??? ik had wel een verlanglijstje gemaakt en die was ik plots kwijt ??
Yes en nu moet ik nog turbine gaan leren vliegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik heb er geen POPCORN en BITTERBALLEN voor nodig, HAHA das even lachen tralala tralala
Beste Nickos bedankt voor de tip dat ik niet moest zingen voor de Sint en kijk hieronder wat ik in mijn schoen gevonden heb.
Beste Hendricx ik denk dat jouw gedichtje zeker heeft toegedragen wat ik in mijn schoen gevonden heb BEDANKT kerel gaaf hihi.
Gedicht van Hendricx,
Omdat je nu zo mooi kunt zwijgen
zal je van de 'sint' vast wel cadeautjes krijgen
ja ja ik heb 't al gezien
volgens mij is't een "Australisch werpgeval" en 'n F16
de ene reeds kant en klaar gebouwd
de ander een weinig in de kreukels , maar repareren is jou wel toevertrouwd
je zult je er vast wel mee amuseren
en nou nog turbine-vliegen leren !
de 'sint' heeft zich weer uitgesloofd naar behoren
maar dat is 'm wel gegunt die vent uit Apeldoorn.
Hieronder wat ik vond in mijn schoen vanmorgen, een boomerang compleet met een Wreng 54 turbine en alles er op en er aan, incl met een
zender Futaba 1024 de ECU is van Projet, A1 landingsgestel, dus een complete turbine kist vlieg klaar in top conditie, 2x 4,5 minuut gevlogen.
Hieronder de Boomerang en zender in mijn schoen.
Hieronder de Boomerang in mijn schoen.
klik hier voor een filmpie van mijn boomerang-45
Ik was vanmiddag even weg en toen ik terug kwam stond er ook nog een F16 in men schoen, er missen nog wel een paar onderdelen maar die
Sint zal dat onderweg naar mij wel verloren zijn met die storm vandaag en ik ben natuurlijk heel tevreden over die goede beste Sint, TOP KEREL.
Hieronder de F16 in de schoen,
Hieronder in de woonkamer.
Precies wat ik allemaal graag nog zou willen hebben hoe wist die beste Sint het ??? ik had wel een verlanglijstje gemaakt en die was ik plots kwijt ??
Yes en nu moet ik nog turbine gaan leren vliegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik heb er geen POPCORN en BITTERBALLEN voor nodig, HAHA das even lachen tralala tralala