darthdrk

Ik wilde de site darthdrk.4t.com bezoeken in verband met de mooie rompen voor helikopters.
Maar helaas kan ik de site niet op hij is besmet met systemdoctor waardoor mijn browser er elke keer uitknalt.
Weet iemand een andere manier?

Opera geeft bij mij dezelfde fout. de site word voor 94% geopend en dan gaat het mis
Konquerror knalt er bij mij ook uit en explorer onder windows heeft hetzelfde probleem.
Ik heb darth een mailtje gestuurd misschien dat hij er eens naar kan kijken.

Bij mij werkt de site gewoon met Firefox. Heb overigens laatst zelf ook zo'n rompje (jetranger v2) gekocht voor mijn trex. De rompjes vereisen veel werk als je hem echt mooi wil maken. Ik heb er wel 10 minuten mee gevlogen totdat ik tot de conclusie kwam dat ik het extra gewicht maar niks vond. Bovendien kun je nergens meer bij zonder de halve romp te moeten demonteren en er word nou niet echt een snel sluit systeem toegepast :lol: De mijne staat nu mooi op de kast...

Moet zeggen dat die Apache er wel fraai uit ziet..
Maar om nou $129 voor een stukje plastic te betalen?
Dan de rest nog, wielen, onderstel en ook nog de verhoogde staart maken....

Jammer. Volgensmij is de kwaliteit ook niet zo super van deze rompen.

Weet iemand een romp voor de trex van de EC 145?

Groet,
Tjerk ;)

Die apache is inderdaad veel geld voor zo'n erg dun stukje plastic. Die verhoogde staart is ook nog een interessant probleempje om dat goed en betrouwbaar te laten werken :roll: Ik heb over de bouw van de apache ergens een bouwdraadje gelezen maar dat rompje is echt super veel werk om te bouwen.

De kwaliteit van de rompjes hangt af van wat je er zelf van verwacht. Als je duidelijk weet dat de kitjes aardig wat werk vereisen en dat het materiaal erg dun is dan is het een mooi kitje. Verwacht je een super schaal romp van hoge kwaliteit wat je zo even in elkaar zet dan kom je bedrogen uit...

Even een heel stoer stukje in dit filmpje bij 0:36:

[/media]

Denk dat 't ook aan apache is.
Als je het doet, doe het dan ook echt goed!

Groet,
Tjerk ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
whaha, ik heb ergens een keer een link gezien voor een rc bestuurbare rol met klappertjes.....weet alleen ff niet meer waar dat was....

Back