"das liddle stik" bouwverslag. Kist is gereed!

nee, dat overschrijdt m'n budget met een tienvoud denk ik :mrgreen:
en nog teveel projecten op stapel, dan zou deze ergens in 2018 aan de beurt komen hahahaha

Folie voor mijn stik is vandaag bij NLAMSA binnengekomen.
Nu maar hopen dat ik geen brief krijg voor die inklaringskosten, want dat is alleen maar vertragend en ze krijgen toch niks van mij want dit was $28.- of iets dergelijks.

ja jasper prima gedaan, en dat in die kou met koude vingers, maar ik zag zaterdag al dat het heel goed ging in die kou..........

:D:D:D hehehe!
Vandaag bij het bouwen hadden we wat 'zondagse' probleempjes.
Onder andere bij het plaatsen van de scharnieren. Eerst scheurde ik het scharnier uit de daarvoor bedoelde en uitgeholde ruimte. Toen ik een andere ruimte nog verder uit wou hollen, brak opeens het roer doormidden. :mrgreen: :D Oeps!

nou jasper en gerard het materiaal voor mijn stik is bijna helemaal binnen, de tekeningen en autocad bestanden zijn reeds aangepast voor mijn cnc frees en de balsa planken zijn reeds verlijmt, misschien morgen frezen, overmorgen bouwen, dan die morgen............
nee rustig aan met het bouwen en ja het wordt een elektro versie, mijn zoon is nu ook lid van de veendammerluchtvaartclub geworden en gaat ook les krijgen, dus ik zal wel veel moeten bouwen, en mijn big lift is ook nog niet eens helemaal klaar ,..... tjonge druk druk

Neem me niet kwalijk dat ik even ga opscheppen:rolling:
Maar moet je toch eens kijken wat een schoonheid!
De "DLS Devouring Duck"!
full
full
full

En ik mag er natuurlijk ook wezen! :p

Trouwens Jan, over dat tentje op de camping in Juni,
we zullen de gasten proberen niet al te lang wakker te houden. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Jasper, hij is mooi geworden, die maltezer kruizen doen het 'm he :cool:.
Of jij een beetje knap bent laat ik in het midden, ik val meer op het vrouwelijk geslacht :cool:

Jan, als je nog tips nodig hebt voor het bouwen dan bel je maar.

Ik ben nu ook bezig met een electro versie, gisteravond de servo's en stuurstangen in de romp gemaakt, vanavond de onderkant folieen (wit), de bovenkant en zijkanten worden rood maar eerst moet het pakketje met de folie nog bezorgd worden door de postrondbrengmeneerinzijnTNTbusje.
Eerst maar eens aan de vleugel beginnen, die is vrijdag wel klaar als ik een beetje zin in bouwen heb.

:bye:

Ik ga echt niet met jou in een tentje hoor :)

Had ik nou zo gehoopt:( dat er een man van tegen de (optimistisch) 40 bij mij in de tent zou kruipen:shock:8-O8O:nooo::schrik:

Maar wees niet bang. Het hoeft niet. Mag niet. Niet gewenst, onpraktisch, zou verkeerde indruk geven... Ehm...

Laat ook maar zitten:p

Ik praat wel tegen de "Das Liddle Stik Devouring Duck".

Om misverstanden te voorkomen:p

Laatst bewerkt:
:shock:

getver.....................

Oh Jeez!8O8O

Had de dubbele betekenis nog niet bewust opgemerkt.
Idd bah! :p Ik bedoelde natuurlijk de "Das Liddle Stik Devouring Duck"... 8O

Verder oprecht geen verkeerde bedoeling achter de uitspraak! Hmmm. Toen ik het doorhad schrok ik er zelf van. :p.

Hoe staat het met jouw VLIEGTUIG Jan? (Ik durf nu geen Stik meer te zeggen:rolling:)

Groetjes.

nou jasper,,, in de bouwfase niet veel verder gekomen maar het was gisteren ook
zulks lekker weer, dan ga je natuurlijk wel vliegen en niet iets anders doen, bijvoorbeeld een garage metselen of zo :)

Back