"das liddle stik" bouwverslag. Kist is gereed!

zo bijna klaar, alleen nog wachten op de motor uit china
enne Jasper nu kun je ook de postbode elastieken zien

stick1.jpg

Mooi hoor! Maar ehh, Jan... Liep jij laatst niet al op te scheppen dat je 5 motoren voor €18,- had? Waarom dan ook nog wachten op motoren uit china???

Trouwens, Als ik de mijne ooit crash,, wil jij dan een nieuwe voor me bouwen??
Ziet er echt geweldig uit~!

Is je accu-compartiment dat ding met die schroefjes? Waar ik ook de accu heb?
Waarom met schroefjes en niet met bijv. zo'n ding: Canopy hatch

gaat goed met de stik's, ik moet de mijne voor zaterdag af hebben, vanavond het rompje bespannen en dan de vleugel bouwen, moet gaan lukken lijkt me (en ook nog wat aan de caravan werken, die moet zaterdag ook mee naar Lohne).

Mooi hoor! Maar ehh, Jan... Liep jij laatst niet al op te scheppen dat je 5 motoren voor €18,- had? Waarom dan ook nog wachten op motoren uit china???

Trouwens, Als ik de mijne ooit crash,, wil jij dan een nieuwe voor me bouwen??
Ziet er echt geweldig uit~!

Is je accu-compartiment dat ding met die schroefjes? Waar ik ook de accu heb?
Waarom met schroefjes en niet met bijv. zo'n ding: Canopy hatch

waar denk je dat die motoren weg komen ? :)
o ja die sluiting met die dure naam die je gebruikt heb ik nog wel liggen, misschien zet ik dat er nog wel op
trouwens zo mooi is hij niet hoor zitten een paar schoonheidsfoutjes in, volgende wordt beter, het lijkt op de
foto mooier dan dat hij is.
deze wordt straks gebruikt om te ragen en dingen te proberen, en motoren uit te testen en zo
als ik precies weet wat ik wil en hij bevalt me goed bouw ik er nog een die mooier wordt
en precies zo wordt als ik wil dus, maar je ziet hem wel als ik de setup binnen heb, servo`s zitten er al in
er zit op het hoogte roer en op de richtingsroer digitale servo`s met een trekkracht van 12 kg
beetje te gek eigenlijk maar deze had ik er nog liggen, in de vleugel komen robbe 16 grams servo`s
voor de rolroeren, deze zijn volgens mij wel goed maar de andere servo`s ????
ik probeer motoren van 250 watt t/m 700 watt gewoon om te kijken wat hij doet
hij weegt nu zonder motor accu en regelaar nu 695 gram....... we zullen zien

Jan, die van jou zijn wel goed van formaat, doe maar 4 grote en 2 kleine.
Bedankt alvast, ik hoor wel wat het kost he.

ik zit nog eens goed naar de foto van je bespannen model te kijken, zit het richtingsroer nou op de kop?

niet zo lullig doen he ???? ik wil gewoon iets van de rest afwijken...kuch ... kuch :)

Zat ' ie echt ondersteboven??

Haha. Ik bedoel, ik zeg niks...

Vanmiddag even bezig geweest met het kielvlak verstevigen met driehoekslatjes.
Zie hier het resultaat.:
full
full

Ook met de bestikkering bezig geweest. Neem ik dadelijk even wat foto's van, en dan post ik deze ook.

Groetjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog een paar plaatjes van de mooie bestikkering gesponsord door ene heer J.B.
full
full
full

Thanks daarvoor.

Ook de regelaar een andere plaats gegeven. Past veel beter hier.
full

En nog een foto van de schuur met m'n spullies.
full

Heren deelnemers van het bestuur Jan en Gerard, Kunnen we nog een sleep gebruiken op 24-06? Vielleicht habe ich jemand. :D

Groetjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo das liddle/ugly stik bouwers,

Ik heb thuis nog een vleugel liggen die ik kan gebruiken voor voor de stik. (kijk maar even bij mijn foto's). Ik wil er nu ook een gaan bouwen, maar hebben jullie de romp ook gefreesd? Zoja, heeft iemand een setje liggen of kan iemand hem voor mij frezen (tegen betaling) ?

ik kan wel een romp voor je frezen, dioe maar even een pm over je gegevens, laat ik weten wat het kost.

wordt trouwens pas na volgende week, druk leven he

vanavond ga ik spullen halen om te frezen, komt goed Hugo
ik pm je wel als alles klaar is.
moet voor mezelf ook nog een paar plankjes halen dus ik neem gelijk wat extra mee.

Ah, super, dank je. Kan je misschien de overigen houtjes er ook bijstoppen, uiteraard tegen meerprijs? Hoef ik niet langs de winkel, hardware en zo heb ik zat liggen.

Dank!

Hugo

Hallo Gerard. Ik heb ook nog een tekening van een "Das Little Stick" liggen. Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je toch bezig bent ;)

Ik heb dus ook zeer veel interesse in een frees setje :). Uiteraard ben ik bereid de kosten voor materiaal en arbeid te vergoeden, als het niet te veel moeite voor je is.

Ik ben ook benieuwd of je de ribben van de vleugel ook kunt frezen.

Alvast hartelijk bedankt!

Freek

Back