"das liddle stik" bouwverslag. Kist is gereed!

Hallo Gerard. Ik heb ook nog een tekening van een "Das Little Stick" liggen. Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je toch bezig bent ;)

Ik heb dus ook zeer veel interesse in een frees setje :). Uiteraard ben ik bereid de kosten voor materiaal en arbeid te vergoeden, als het niet te veel moeite voor je is.

Ik ben ook benieuwd of je de ribben van de vleugel ook kunt frezen.

Alvast hartelijk bedankt!

Freek

gerard kan alles :)

komt goed Freekt, ik pm je wel even volgende week na m'n tripje naar Duitsland.

ik denk dat ik maar een paar freessetjes op voorraad moet maken.

Jan, bedankt voor de maltezer kruizen, ga ik weer verder met de vleugel.

Druk druk druk!

Had jij het niet over iets als: "Arbeid is een noodzakelijk kwaad om aan geld te komen."? En : "Arbeid neemt veel te veel vrije tijd in beslag."?

Zie hier de mogelijkheid!

Jij begint je eigen modelbouwwinkel :p :mrgreen:

Hardstikke bedankt! Ik zie ernaar uit.

Freek

ulta lite

ik zat me aftevragen of dit model ook uit depron gemaakt zou kunnen worden:rolleyes:
dit zouw een stuk ligter zijn dus ook te vliegen met lichtere motor en servo's waardoor weligt langere vlieg tijden mogelijk zijn :D

nadeeltje is naturlijk dat hij ook een stuk windgevoeliger word :(

Dat zal zeker kunnen, maar of het erg veel gaat schelen weet ik niet. De vleugel bestaat al voor 99% uit lucht, de ribben zijn mooi opengewerkt en uit dun balsa. De romp zal ietsje meer schelen, maar of het stijf genoeg is... Ach, bouw er één en je merkt het vanzelf!

Hugo

Laatst bewerkt:
goed plan hugo maar dat zal mijnerzijts tog nog wel even moeten wachten:( het lijkt mij namelijk geen echte beginners kist om mee te vliegen meschien een 2e of 3e toestel ik kan me naturlijk vergissen maar als ik lees dat mennsen met deze kist op de kop vliegen of meskant dan denk ik niet dat het iets is om de bazis mee te leren

Ik denk dat een stick met een goede instructeur best een leskist kan zijn, al zou ik dan liever een maatje groter gaan, de originele Das Ugly Stick. Maar belangrijker is dat jouw instructeur blij is met je toestelkeuze (en jij ook). En dan nog maar even niet experimenteren met depron, eerst even de piloot de enige onzekere factor laten zijn totdat die dat niet meer is. Succes,

Hugo`

Back