Data 2014

51°39'39.54"N
4° 2'32.90"O

Dit zijn de coordinaten.
Hier wilde Henk en ik de clinic F5J geven. Vlakbij om de hoek is De wok van Zeeland.
Ideaal om na de wedstrijd een hapje te eten.

De kalender is nog niet helemaal rond.
De wedstrijd in Soest bleek bij nader inzien niet op de 18e mei te kunnen (broedseizoen, veld niet toegankelijk).

Wees gerust, het komt dus wel maar de locaties staan dus nog niet vast.
Ik zoek nog een geschikte locatie voor 31 augustus. Dus als iemand iets weet?

12 April Dalfsen
18 Mei / nog niet definitief; mogelijk Oudenbosch
29 Juni Oosterland
31 augustus
28 September / nog niet definitief, mogelijk Soest

Het veld op zich wel als het gras ook buiten de baan gemaaid kan worden. Hoeft geen biljartlaken. Je moet rekenen met 7 stippen met 15 meter tussenruimte - ongeveer 100 meter heb je dus nodig.
Het zou een prachtige locatie zijn.....

Is er al F5J in België dan? Ik weet van enkele losse wedstrijden vorig jaar maar niets officieel toch?

Arjan,zou mei bij ons op het veld kunnen ivm maïs om het veld later in het jaar?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah mooi. Is er een plek waar de kalender te vinden is?
Is er al een kalender voor f5j in België ?
Gr.
Chris

Dan nog wat anders, mogelijk gaat de wedstrijd van zondag 18 mei naar zaterdag 17 mei.
Ik vind het vervelend dat het allemaal nog wat vaag blijft en ik doe mijn best het allemaal zo snel mogelijk definitief te maken maar dat gaat nog niet zo eenvoudig.
Ik vraag om jullie begrip in deze, heeft er ook mee te maken dat ik natuurlijk vrij laat begonnen ben.

F5J België 2014

27 april Enghien
18 mei Ramilly
29 juni Anthisnes
27 juli Hamme-Mille
28 september Messancy
12 oktober Herentals
26 oktober Sart-Risbart reserve

Ah mooi. Is er een plek waar de kalender te vinden is?

Dan nog wat anders, mogelijk gaat de wedstrijd van zondag 18 mei naar zaterdag 17 mei.
Ik vind het vervelend dat het allemaal nog wat vaag blijft en ik doe mijn best het allemaal zo snel mogelijk definitief te maken maar dat gaat nog niet zo eenvoudig.
Ik vraag om jullie begrip in deze, heeft er ook mee te maken dat ik natuurlijk vrij laat begonnen ben.

Aiaiai dat zou jammer zijn, dan moet ik er een gaan missen :(
Maar als het niet anders kan, is het zo.

Zodra ik duidelijkheid heb van de club. Daar kan het in ieder geval zeker niet op zondag. Als het ook niet op zaterdag kan moet ik op zoek naar een andere club en dan begint het feestje weer opnieuw en wordt het misschien weer wel zondag..
Dus wanneer.....dat ligt eraan hoe snel men bij die club overleg kan voeren. Je weet zelf dat het daar ook allemaal vrijwilligers zijn met een ander leven naast de F5J :-)

Jaaaa dat weet ik ook! I dont blame you ;)

We zien het wel joh, en anders wordt dat mijn schrapper
(Opgelost)
Ben allang blij dat jij de organisatie op je heb genomen.

F5J België 2014

27 april Enghien
18 mei Ramilly
29 juni Anthisnes
27 juli Hamme-Mille
28 september Messancy
12 oktober Herentals
26 oktober Sart-Risbart reserve

Is het ook mogelijk om als buitenlander deel te nemen aan een F5J wedstrijd in België?
Als zuiderling zou ik het misschien wel interessant vinden om een wedstrijd mee te doen als dat kan.

Back