Data indoorseizoen 2004/2005

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Brabant staat er beroerd op. :cry:
Mag je eigenlijk zonder vliegtuig gewoon even komen kijken? Ik heb wel n indoor kist, maar die is er niet best aan toe. :wink:

Kijken is natuurlijk gratis (en heel gezellig)
Kan vanmiddag dus In Alphen (NB) bij Tilburg!!!

Peter

Doh, ik dacht dat dat alphen in gelderland was. :| Nou heb ik t gemist. :(

Volgende keer dan maar. Et weer heeft me dit weekend ook flink dwars gezeten. Prachtig windstil steeds, maar zodra ik NET alles bij elkaar heb geschraapt om te gaan vliegen... Sneeuw..

Maar ik ben nog nooit op zon indoor evenement geweest, wat moet ik me daarbij voorstellen eigenlijk? Komt er veel publiek naartoe?

Ja, wat is daar mis mee, niets toch hoop ik ?

Het gaat over eenvoudige proefjes die voor iedereen toegankelijk zijn, met elke type vliegtuig. en Protech zorgt voor een prijs voor elke deelnemer !

Kris

Die Protech Indoormeet in Helchteren vorig jaar was een heel mooie dag waar we veel plezier hadden. En die wedstrijdjes waren ook wel leuk.

Het gaat inderdaad vooral om het plezier die dag, en je ziet eens mensen die je anders niet tegenkomt op je 'standaard-indoor-vlieg-momenten', je kan er misschien nog iets van opsteken.

Kris

hi iedereen heben julie nog zin om zondag 27 maart weer naar een meeting in nieuwleusen te komen
of zegen we dan dat het buiten seizoen er al weer is
zo ja dan ga ik vrijdag ff naar dik van de stichting om het te bespreeken
en zeg ook als het ja is wat je zou willen kwa zalen voor de mensen die er al zijn geweest.

Niek zei:
niek wil je high flyer niet zo plagen :wink: 8) :wink: hij probeert weer wat te regelen 8) en die dag was toppie :thumbsup: 30 januari :yes:
greetz low

zo te zien is het dus een dikke vette ja
dan word het dus nog ff kijken of er nog meer mensen zo denken maar ik zal vrijdag zekers naar dik gaan

Back