Data indoorvliegen 2003/04

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Schopje omhoog...

Eelco, kun je een opsplitsing maken per locatie oid, zo is het niet al te duidelijk...!

Te beperkt ding.

Liever een kalender per soort activiteit, en je kan er geen bijzonderheden zoals fotootje, adres, kosten, contactpersoon ed bij vermelden, of moet dit elke geboekde dag alweer intypen.

Ik had deze data op het web gevonden en ben zelf niet gekoppeld aan de activiteiten. De bedoeling was een aanzet te geven voor een ieder de data te melden.

Liever had ik een agenda, maar als er posts komen zal ik deze er tussen zetten. :D

Miischien blijft het een stuk overzichtelijker als de links er niet meer in staan en alleen de plaatsnaam...

Absoluut veel beter. Met de betreffende links alleen boven of onder een keer vermeld wordt het nog wat rustiger... maar het is nu wel overzichtelijk.

Leiden toegevoegd

Sporthal "De Zijl", 13,00 tot 17,00 uur. € 12,- per middag.

... en Almelo wordt Markelo,
ik ben er mee bezig.
Donderdag 16-10 heb ik een afspraak
met de beheerder, vanaf dan zijn de
data bekend.
Het een en ander zal plaats vinden op
zaterdagen van 16.00 tot 20.00uur
kosten +/- €7.50

Veendam wordt Muntandam ???!!! :(
Weet iemand hier de details waarom veendam niet meer op de indoor kaart staat ??

De hal in Veendam was/is super !!!!

Leiden toegevoegd

Sporthal "De Zijl", 13,00 tot 17,00 uur. € 12,- per middag.

Adres??
Leuk om eens te gaan kijken....

Peter

Emmeloord toegevoegd.

18 Januari 2004 van 13.00 tot 17,00 uur. Bijdrage € 7,50. Bosbadhal Emmeloord.

:D Vooralsnog alleen in de sporthal, maar wanneer er voor het volgende seizoen (kzalt onthouden) voldoende belangstelling is wil ik best eens kijken of ik ergens in het midden van het land een zwembad kan regelen :D :D

The celing is the limit :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back