Data nationale F3K wedstrijden in Belgie

• Topicstarter Topicstarter nanoflite
  • Startdatum Startdatum
Ik zou hierbij graag alle piloten willen bedanken voor hun opkomst!

Speciale dank aan Loet om zo ver af te willen komen.

Peter is er waarschijnlijk nog niet van bekomen, maar hij werd eerste. Proficiat Peter!

Op naar de volgende met nog meer piloten!

Johan

Zelf draag ik vandaag de rode lantaarn wegen crash met Twister 1. De reden was de gebrekkige Jeti R5 2.4 ontvanger en een te haastige fix om de antennetjes verder uit de romp te steken, waarbij ik waarschijnlijk iets heb stuk gedaan aan het voedings gedeelte.

Ik zou hierbij graag alle piloten willen bedanken voor hun opkomst!

Speciale dank aan Loet om zo ver af te willen komen.

der is maar ene hollander zo zot om tot in italië te rijden ;) dan zal wallonië een steenworp ver zijn voor loet ... :p

uitslag longqfille

uitslag Longueville

pieterman Henk 1
Devriendt Yves 2
cuypers peter 3
van den brande Johan 4
claesen peter 5
Leroy Oliver 6
goor Jurgen 7
dufour Jean luc 8
ardul Paul 9
verschoren kristof 10
Bastiaens patrik 11
vd water Paul 12

dus het was vandaag niet gemakkelijk weinig thermiek als er was was het meestal verwaait
soms kon men vertrekken met alle risico's zoals buiten landing
toch een dikke proficiaat
die kerel verschoren kristof moeten we in het oog houden het was de 3 de dag dat hij met een zelf gemaakt dlg vloog hij heeft wel een midair gehad met patrik spijtig dat ze de laatste 3 rondes er uit vielen

gr peter

Laatst bewerkt:
ik was er niet bij in longueville helaas... familiefeest! grrrrr

anders was ik zeker gewonnen! :p
allez, toch voor paul v/d water geeindigd ;)

maar in lier/meerhout/herentals zal ik me zeker bewijzen!

hopelijk is mijn FW5 dan vliegklaar! anders is het met mijn turbo...

en masseren, en losschudden, en last but not least, uw vingerkes kraken dat ze soepel zijn :)

hehe, ik ben al blij als ik iedere wedstrijd dat ik mee doe in de top 10 zit.
vorig jaar was ik 11de in mijn 1ste wedstrijd.
dus dan maak ik vooruitgang ;)

volgende zondag 6juni is het F3K wedstrijd in lier...
wie doet er mee?
ik, als alles heel blijft :)

heb gisteren getest met opplak ballast (30 en 60gr en tevens de eerste keer dat ik ballast steek buiten de helling meegerekend)
ik kan per 5gram ballasteren.
het ging prima, zoals verwacht...
want ja, als het volgende week 4bft waait...

maar als ik de weersvoorspelling een beetje geloven mag, is het 2bft en 27graden.
bangelijk vliegweer dus.

volgende zondag 6juni is het F3K wedstrijd in lier...
wie doet er mee?
ik, als alles heel blijft :)

heb gisteren getest met opplak ballast (30 en 60gr en tevens de eerste keer dat ik ballast steek buiten de helling meegerekend)
ik kan per 5gram ballasteren.
het ging prima, zoals verwacht...
want ja, als het volgende week 4bft waait...

maar als ik de weersvoorspelling een beetje geloven mag, is het 2bft en 27graden.
bangelijk vliegweer dus.

6 Juni sta je helemaal alleen te vliegen in Lier.
12 Juni zijn er meer F3K-ers

op de kalender van het belgische VML staat 6juni...
en 12juni staat aangegeven als huckepack en sleepwedstrijd in lommel...

is de wedstrijd dan verzet? maar hier weet ik niets van dus.

Nou ik denk niet dat de wedstrijs is verzet, maar dat alle piloten naar de Eurocontesttour te Assen zijn. Je zult dus weinig concurrentie ervaren, of je komt ook naar Assen!

Nou ik denk niet dat de wedstrijs is verzet, maar dat alle piloten naar de Eurocontesttour te Assen zijn. Je zult dus weinig concurrentie ervaren, of je komt ook naar Assen!

De wedstrijd is verzet vanwege Assen. Ik heb begrepen van Johan van den Brande dat deze week de uitnodiging van Lier hier op het forum te lezen is.

Loet

oh tof! dan kan ik nooit met ballast vliegen! pfff kheb er gewoon de plaats niet voor...

en wat is dat voor een domme regeling? ze gaat er heus niet afkomen, kheb er 4u mee staan smijten.

en hoe zit het met lood op de vleugeltip dan? dat is waarschijnlijk wel toegestaan dan?

Back