Data nationale F3K wedstrijden in Belgie

• Topicstarter Topicstarter nanoflite
  • Startdatum Startdatum
dat lood (zink) eigenlijk , kleven ze aan de binnenzijde van een autovelg om het wiel uit te balanceren... dat moet zelfs bij 200km/u niet loskomen.

och ja.... dan maar zonder ballasten vliegen op wedstrijden zeker? ik hoop dat 12juni eve goed word dan 6juni.

je zegt het zelf ,ze plaatsen het aan de binnenkant van een velg
geloof me die komen soms los
ik zal in lier wel eens kijken hoe je balast in de romp kunt plaatsen

der is 1 manier, en dat is door mijn staartboom die in de romp doorloopt naar voor, om die open te maken, en daar ballast in de duwen, maar dan zit je tussen de 2 punten waar je de vleugel bevestigt. en het zal dus verzwakken. waar ik persoonlijk al kippenvel van krijg.

wie weet er nog van de verplaatsing van de wedstrijd af?

full

ik zal het op de club melden dat het verzet is naar 12juni , want ik denk dat er wel verschillende zijn die dit nog niet wisten
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/firefox309-albums-zwever-picture36171-turbo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
je bedoelt dat wanneer je op de vleugeltip ballast kleeft, dit niet mag, maar als je het echt vastlijmd, dat het wel mag?

helaas is dat bij ballast onmogelijk

Je kunt een plaatje lood maken met gaatjes op de plek van de vleugelbouten en dat tussen de vleugel en de romp klemmen voordat je de vleugel vastschroeft.

Je kunt je lood onder de romp vastplakken met b.v. contactlijm, tape eroverheen en zeggen dat je zo je romp 'gerepareerd' hebt. Het is niet verboden om dat met lood te doen.

Loet

Je kunt een plaatje lood maken met gaatjes op de plek van de vleugelbouten en dat tussen de vleugel en de romp klemmen voordat je de vleugel vastschroeft.

dit is onmogelijk :) dan komt mijn instelhoek enorm omhoog vrees ik :)

Je kunt je lood onder de romp vastplakken met b.v. contactlijm, tape eroverheen en zeggen dat je zo je romp 'gerepareerd' hebt. Het is niet verboden om dat met lood te doen.

Loet

ik wil het graag ook nog loskrijgen dus geen CA

das goed,hoe meer zielen hoe beter, laten we ook hopen dat er geen N wind komt want dan is het in meerhout niet plezant vliegen

gr peter

het staat nu 2-0 voor Belgie. Loet en ik overwegen om versterking te laten aanrukken, dus wees gewaarschuwd.........

Versterking ? ? ? OK = Henk Pietersma hebben we nodig in Meerhout met zijn Stobeltje. Die gast kent er ook iets van !

Hallo Duisburg, anybody home :cool: :confused:

Yves
Gediplomeerde zelfoverschatter:rolling:

Back