Data NK 2013 al bekend?

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2013! ...dat het weer een mooi vliegseizoen mag gaan worden.

Ik vroeg me af wanneer de NK wedstrijd data bekend zullen zijn, vooral de wedstrijd in Malden staat al weer snel voor de deur neem ik aan?

Roeland

Laatst bewerkt:
Roeland,

Volgende week (12 januari is de vliegersvergadering) waar de wedstrijd data bekend gemaakt worden.

Bas

Wedstrijdkalenders NL en BE voor 2013

Ok dan wacht ik dat af.

Roeland

Goed idee, maar je kan toch niet anders ? :banana:
De wedstrijdkalender 2013 voor België (misschien het laatste jaar vermits Vlaanderen in 2014 onafhankelijk wordt) zal zeer aantrekkelijk zijn.Een soort afscheidskalender met evenveel wedstrijden in het Franstalige als in het Nederlandstalige landsgedeelte.

Johan, we wachten vol spanning (gross overstatement).

Yves
Bluebirds Gent vnaT4ESKaOo[/media] Blue Angels Up Close And Personal! - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik zou zelf ook al liefst de data willen weten.

Trouwens, wat betreft het BK in het Vlaamse gewest vraag ik me af welke clubs geinteresseerd zijn in het organiseren van een BK wedstrijd. Op 13/14 april hebben we de EUROTOUR in Wiekevorst (MASH) en die telt (voor zover ik weet) niet mee voor het BK. Dan blijft de club van Steven Deweerdt nog over, die van Haaltert, en dat zou dan de enigste BK wedstrijd zijn. Misschien kunnen we de INTER wedstrijd van de club in Herentals (MACH) ook laten meetellen. ..

Maar met twee ben ik niet tevree ;-)

Zijn er nog Vlaamse clubs die graag een BK F3K organiseren, laat het me a.u.b. weten!

Cheers,
Johan

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Heb tijdens de vliegersvergadering begrepen dat de data bekend zijn en dat deze binnenkort op het forum of f3k.nl zouden verschijnen. Nog steeds niet gezien. A.U.B. graag de data in verband met vakantieplanning en dergelijke!!!

Hallo,
Heb tijdens de vliegersvergadering begrepen dat de data bekend zijn en dat deze binnenkort op het forum of f3k.nl zouden verschijnen. Nog steeds niet gezien. A.U.B. graag de data in verband met vakantieplanning en dergelijke!!!

Daar sluit ik mij bij aan. Ook wij willen graag onze vakantie plannen.

Alex

Hoi,

Voor zover ik weet vindt de jaarlijkse vergadering van de BML plaats in de tweede week van februari. We zullen dus nog moeten wachten tot dan alvorens we de definitieve datums kennen voor het BK.

Groetjes,
Johan

Tynaarlo 2013 zal gehouden worden op 15 en 16 juni.
Deze Eurocontest wedstrijd zal zoals afgesproken ook meetellen in het NK.
De mini's vliegen dus 1 wedstrijd minder dan de full size in het NK.

Je kan natuurlijk met een mini wel meedoen :)

Laatst bewerkt:
Wishful thinking

Nee, studententoetsenbord

WN_zpscc1cc146.jpg

Back