Airbus, al ben ik meer een Boeing/McDonnell-Douglas man, je krijgt de eer de eerste vermelding in deze nu al historische database te hebben geleverd![]()
heheh


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Airbus, al ben ik meer een Boeing/McDonnell-Douglas man, je krijgt de eer de eerste vermelding in deze nu al historische database te hebben geleverd![]()
Nu het meer in mijn richting gaat (motorvliegtuigen) ga ik in ieder geval regelmatig mijn bijdrage proberen leveren.
Oh ja, nog 1 ding:
Sticky aub!
10 Toestellen en 4 X-Twins in mijn bezit, enkel de Easystar en de X-Twins vliegklaarZo, Commander Clumsy, sticky is geregeld. Nu je gegevens![]()
Vliegtuig:
-merk: Multiplex
-type: Easystar
-spanwijdte in mm: 1370
-AUW (vliegklaar gewicht inclusief accu): 701g
-categorie:Shock/Scale/Trainer/Wing/Pilon/Acro/ anders nl: T
Motor:
-merk en type: Bidproduct b20-40-fin
-type: (B(orstel), BLI (inrunner), BLO (outrunner) , BLI
-kV (bij borstelloos): 3200
-gewicht motor: 65g
-vertraging : geen
Overig:
-regelaar: (merk/type/max amp), Bidproduct ESC 18A
-prop: (merk, afmetingen in inch), Graupner Cam Speed 4x3
Accu:
-merk: Intellect
-type: (lipo/NiMh/NiCd/....), NiMH
-aantal cellen: (Bij Lipo: xSxP) 7
-capaciteit in mAh: 1400
Power:
A= 3D, meer dan voldoende vermogen, verticale klim en prophangen mogelijk;
B= Acro, ruim vermogen, stevige klim mogelijk B
C= is goed mee te vliegen maar prestaties zijn niet overdreven.
Endurance (vliegduur):
A= meer dan 20 minuten per accu;
B= 12 tot 20 minuten; B
C= tot 12 minuten
Dat leest alleen degene die dit draadje volgt.Dag beste elektrovliegers,
Ik ben klaar voor de volgende reeks gegevens hoor.
Dus laat maar horen....